ساعت هوشمند با قابلیت تشخیص بیماری‌های قلبی ساعت هوشمند با قابلیت تشخیص بیماری‌های قلبی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ساعت هوشمند با قابلیت تشخیص بیماری‌های قلبی

ساعت هوشمند با قابلیت تشخیص بیماری‌های قلبی

فرارو: هواوی واچ D، می‌تواند مشکلات قبلی مانند آترواسکلروز (تصلب شرایین)، آریتمی (اختلال ریتم قلب)، آپنه خواب (وقفه تنفسی در خواب) را تشخیص دهد و به کاربران ساعت هوشمند این امکان را می‌دهد که از مشاوره آنلاین کارشناسان برای کمک به سلامتی خود بهره‌مند شوند.

شرکت هواوی در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی ماه)، از گوشی P50 Pocket، با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه نمایش تاشو فاقد شکاف خود رونمایی کرد. در کنار این گوشی هوشمند، ساعت D که چند هفته است در مورد آن اطلاعاتی منتشر شده، را نیز عرضه کرد.

ساعتی که بیماری قلبی را تشخیص می‌دهد

هواوی واچ D، دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی ۱.۶۴ اینچی AMOLED با وضوح ۴۵۶ در ۲۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ است. نمایشگر آن از یک بدنه آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و دارای دو رنگ مشکی و تیتانیوم است. بند‌های ساعت D از لاستیک فلورو ساخته شده اند و در دو اندازه‌های متوسط و بزرگ هستند. طول اولی ۱۱.۸ سانتی متر و طول دومی ۱۳.۳ سانتی متر می‌باشد.

این ساعت هوشمند دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام مانند گام شمار، مانیتور ضربان قلب، ردیابی خواب و مانیتور سطح اکسیژن خون است. اما، مهمترین ویژگی Watch D توانایی آن در ثبت نوار قلب و اندازه گیری فشار خون می‌باشد.

ساعتی که بیماری قلبی را تشخیص می‌دهد

ساعت هوشمند هواوی از فناوری Huawei TruBP استفاده می‌کند. Huawei TruBP از پمپ‌های هوای میکرو و کیسه‌های هوا برای اندازه گیری فشار خون مچ دست، استفاده می‌کند. هواوی برای اندازه گیری با دقت خطای پایین (حداکثر حدود ± ۳ میلی‌متر جیوه) از یک سنسور فشار با دقت بالا، یک مدار کنترل بازخورد فشار و یک مسیر گاز با مقاومت جریان پایین استفاده کرده است.

حتما بخوانید:  سیزده‌بدر سفیر بریتانیا در تهران

برای اندازه گیری نوار قلب، از فناوری +TruSeen 5.0 استفاده می‌کند. این فناوری از هشت حسگر فتوالکتریک دایره‌ای و یک جفت منبع نورانی با عدسی یاقوت کبود شیشه‌ای خمیده و الکترود‌های ECG با روکش PVD برای فیلتر کردن تداخل و دستیابی به نتایج دقیق، بهره می‌برد. ساعت هوشمند جدید هواوی می‌تواند مشکلات قبلی مانند آترواسکلروز (تصلب شرایین)، آریتمی (اختلال ریتم قلب)، آپنه خواب (وقفه تنفسی در خواب) را تشخیص دهد و به کاربران ساعت هوشمند این امکان را می‌دهد که از مشاوره آنلاین کارشناسان برای کمک به سلامتی خود بهره‌مند شوند.

ساعتی که بیماری قلبی را تشخیص می‌دهد

هواوی می‌گوید با ۳۰۱ بیمارستان در چین برای آزمایش قابلیت اطمینان ساعت D همکاری می‌کند. این ساعت هوشمند همچنین به عنوان یک دستگاه پزشکی کلاس II در سازمان غذا و داروی چین به ثبت رسیده است.از سایر ویژگی‌های برجسته Huawei Watch D می‌توان به سنسور دما، NFC چند منظوره و مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد.

ساعتی که بیماری قلبی را تشخیص می‌دهد

هواوی اندازه باتری Watch D را فاش نکرده است، اما می‌گوید در استفاده معمولی تا هفت روز دوام خواهد داشت. این ساعت هوشمند با قیمت ۲۹۸۸ یوان (۴۷۰ دلار / ۴۱۵ یورو) از ۲۵ دسامبر در چین به فروش می‌رسد. هیچ اطلاعاتی در خصوص در دسترسی به این ساعت هوشمند در بازار‌های جهانی منتشر نشده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *