سایه خالکوبی بر رویِ گواهینامه رانندگی سایه خالکوبی بر رویِ گواهینامه رانندگی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سایه خالکوبی بر رویِ گواهینامه رانندگی

سایه خالکوبی بر رویِ گواهینامه رانندگی

ایرنا: سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان بیان کرد: پیش از برگزاری آزمون کتبی راهنمایی و رانندگی سلامت روانی افراد متقاضی گواهینامه بررسی می شود.

وی اضافه کرد: بنابراین تا مچ دست افراد متقاضی گواهینامه رصد شده و در صورت روئیت آثار خالکوبی، تتو و خود زنی، فرد را برای بررسی وضعیت روانی به بهداری انتظامی همدان معرفی کرده و در صورت تایید بهداری، اجازه شرکت در آزمون به فرد داده می شود.

رئیس پلیس راهور همدان تاکید کرد: اعمال قوانین سختگیرانه توسط پلیس موجب کاهش حدود ۵۰ درصدی صدور گواهینامه شده به گونه ای که چهار ماهه سال گذشته ۲۸ هزار و ۸۳۹ جلد گواهینامه صادر شد که امسال این آمار به ۱۴ هزار ۲۷۰ جلد کاهش یافته است.

سایه خالکوبی بر رویِ گواهینامه رانندگی

سرهنگ فکری ادامه داد: همچنین برگزاری تمامی آزمون های دریافت گواهینامه از آموزشکاه به راهور منتقل شده است و این آزمون ها به صورت سختگیرانه صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: از سال های ۹۵ تا ۹۷ حدود ۲۲۴ تن در سوانح رانندگی درون شهری استان همدان جان باختند که ۱۲۲ تن معادل ۵۶ درصد جانباختگان عابران بودند و این آمار با وجود کاهش سوانح، ۶ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

رئیس پلیس راهور استان همدان اضافه کرد: میزان متوفیان سوانح رانندگی درون شهری این استان در حوزه موتورسواران و خودرو سواران از میانگین کشوری کمتر است.

سرهنگ فکری ادامه داد: در سه ساله ۹۵ تا ۹۷ حدود ۶۲.۵ درصد مصدومان سوانح درون شهری کشور در بیمارستان ها جان خود را از دست دادند که این آمار در همدان ۷۲.۵ درصد ثبت شده است.

حتما بخوانید:  پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی شهادت جمعی از پرسنل ارتش

وی یادآوری کرد: ۳۱۰ هزار و ۵۱ برگ جریمه برای افراد متخلف صادر شده است و بیش از چهار هزار و ۱۶۷ دستگاه خودروهای دارای تخلف به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان همدان افزود: در زمینه کنترل سرعت ۴۹ هزار و ۲۹۳ مورد اعمال قانون سال گذشته صورت گرفته است که چهار ماهه امسال ۲۲ هزار و ۸۰۵ مورد اعمال قانون به ویژه توسط دوربین ها ثبت و اعمال قانون صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۱ راننده متخلف از امر رانندگی منع شدند اظهار داشت: بیش از ۷۰ نقطه حادثه خیز در ایام نوروز ۹۸ شناسایی شدند که ۵۰ درصد رفع شد و انتظار است که بازه زمانی برای رفع دیگر نقاط موجود تعریف شود.

سرهنگ فکری اظهار داشت: برابر ماده ۲۳ با پیش بینی و اختصاص اعتبار ، ۲۷ دوربین برای کل استان تهیه شد که ۱۰ دستگاه آن متعلق به مرکز استان بود از این ۲۷ دستگاه دوربین پنچ دستگاه فعال هستند و مابقی در انبارها دپو شده است.

وی تاکید کرد: به منظور رعایت حقوق شهروندی از شهرداری انتظار می رود زمین هایی برای ساخت ایستگاه پلیس راهور در بلوار ارم و شهرک شهید مدنی اختصاص دهند تا در زمستان و تابستان شهروندان به جای قرار گرفتن در فضای روباز برای گرفتن خدمات از کانکس ها، در فضای مسقف با امکانات رفاهی حضور یابند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *