سه امتیاز طلایی استقلال با درخشش کوین یامگا سه امتیاز طلایی استقلال با درخشش کوین یامگا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سه امتیاز طلایی استقلال با درخشش کوین یامگا

سه امتیاز طلایی استقلال با درخشش کوین یامگا

تسنیم: دو تیم استقلال و مس رفسنجان در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آبی‌پوشان با برتری صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

سه امتیاز طلایی استقلال با درخشش کوین یامگا

تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت که در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید. کوین یامگا (۸ – پنالتی و ۶۱  – پنالتی) و امین قاسمی‌نژاد (۸۷) برای استقلال گلزنی کردند و گل‌های تیم مس را هم گادوین منشا (۳۵ – پنالتی) و محمدرضا سلیمانی (۲+۹۰) به ثمر رساندند.

استقلال با این برد پس از چند سال در هفته چهاردهم در صدر جدول ایستاد تا با طلسم‌شکنی ۳۲ امتیازی شده و ضمن تثبیت صدرنشینی‌اش، یک هفته مانده به هفته پانزدهم، در آستانه قهرمانی نیم‌فصل قرار بگیرد. فاصله استقلال با پرسپولیس رده دومی ۳ امتیاز است و فقط شکست استقلال در هفته پانزدهم و برتری پرگل پرسپولیس برای جبران تفاضل گل می‌تواند مانع از قهرمانی نیم‌فصل این تیم شود.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس (۸۵ – آرش رضاوند)، جعفر سلمانی (۸۵ – ابوالفضل جلالی)، رودی ژستد (۸۵ – امین قاسمی‌نژاد)، محمد دانشگر، سبحان خاقانی (۵۵ – وریا غفوری) و امیرحسین حسین‌زاده (۷۷ – روزبه چشمی).

ترکیب مس: داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر (۷۴ – حسن جعفری)، عقیل کعبی، شاهین توکلی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی (۸۶ – مهدی کیانی)، مهدی ترکمان‌ (86 – میثم تیموری)، محسن آذرباد (۸۶ – فراز امامعلی)، مجید علیاری و گادوین منشا (۷۴ – محمدرضا سلیمانی).

حتما بخوانید:  تقلید از عصر جدید؛ ماجرای خودکشی پسر ۱۲ساله

داور: محمدحسین ترابیان

نیمه اول

دقیقه ۵: کوین یامگا از سمت راست پاس کوتاهی را به دهانه دروازه ارسال کرد که امیرحسین حسین‌زاده برای باز کردن دروازه، یک قدم کم آورد.

دقیقه ۷: پاس بلند پشت مدافعان مس به کوین یامگا رسید که این بازیکن در محوطه جریمه توسط مهدی ترکمان متوقف شد تا داور مسابقه اعلام پنالتی کند.

دقیقه ۸: کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند.

دقیقه ۱۰: گادوین منشا به صورت ناگهانی و از راهی دور، شوتی را روانه دروازه استقلال کرد که توپ با فاصله بسیار کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۱: جعفر سلمانی روی یک حمله سریع در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت، اما ضربه او بی‌دقت بود و از کنار زمین به اوت رفت.

دقیقه ۲۹: استقلالی‌ها که حملات خود را با نقش‌آفرینی یامگا و پاس‌های در عرض او از سمت راست طراحی می‌کردند، باز هم به دنبال رسیدن به دروازه مس از همین مسیر بودند که پیش از اینکه سبحان خاقانی از این موقعیت استفاده کند، مدافعان مس توپ را دور کردند.

دقیقه ۳۲: پاس بلند پشت مدافعان استقلال به مجید علیاری رسید که محمدحسین مرادمند با به هم زدن تعادل این بازیکن، مرتکب خطای پنالتی شد.

دقیقه ۳۵: گادوین منشا پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد این پنالتی را وارد دروازه کند.

دقیقه ۴۲: استقلالی‌ها پس از پاسکاری متعدد در یک سوم دفاعی مس با ارسال یامگا از سمت راست و ضربه قیچی برگردان رودی ژستد به موقعیت رسیدند، اما نوشی صوفیانی موفق به مهار توپ شد.

حتما بخوانید:  پاسخ آیت‌الله جزایری به انتقادات تند پناهیان

دقیقه ۴۵: امیرحسین حسین‌زاده روی یک ضد حمله سریع صاحب توپ شد و از فاصله‌ای نسبتاً دور اقدام به شوتزنی کرد که دروازه‌بان مس این بار تن به کرنر داد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: توپی به داود نوشی صوفیانی رسید و دروازه‌بان مس قصد دریبل زدن بازیکنان استقلال را داشت، اما روی فشار مهاجمان آبی‌پوش دچار اشتباه و مجبور به دور کردن توپ شد که جعفر سلمانی در ادامه می‌توانست از این اشتباه برای باز کردن دروازه مس استفاده کند، اما توسط فرشاد محمدی‌مهر با خطا متوقف شد.

دقیقه ۵۹: یامگا ارسالی از سمت راست به دهانه دروازه مس داشت که این بار مجید نصیری در محوطه جریمه رودی ژستد را متوقف کرد تا ترابیان برای سومین بار در این مسابقه اعلام پنالتی کند.

دقیقه ۶۱: کوین یامگا با ایستادن پشت ضربه پنالتی، برای دومین بار موفق به گشودن دروازه مس شد.

دقیقه ۶۶: مجید علیاری اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه ۶۷: بازیکنان مس در یک سوم دفاعی استقلال با پاسکاری موفق شدند موقعیتی را برای گادوین منشا فراهم کنند که ضربه این بازیکن را سیدحسین حسینی دفع کرد.

دقیقه ۷۳: حمله مسی‌ها این بار با ارسال مهدی حسینی روی دروازه استقلال همراه شد که ضربه سر مجید علیاری به تیر دروازه برخورد کرد تا این بازیکن در گلزنی ناکام بماند.

دقیقه ۸۷: امین قاسمی‌نژاد پس از اشتباه عقیل کعبی در پاس رو به عقب برای دروازه‌بان تیمش، موفق شد با عبور از نوشی‌صوفیانی دروازه مس را باز کند.

دقیقه ۲+۹۰: ارسال مهدی کیانی از روی ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه استقلال، روی تعلل مدافعان و ارسال کوتاه به دهانه دروازه، توسط محمدرضا سلیمانی تبدیل به گل شد.

حتما بخوانید:  وزیر بهداشت: تعویق یک‌ماهه کنکور بررسی می‌شود

دقیقه ۳+۹۰: مهدی مهدی‌پور با کارت زرد داور جریمه شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *