سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی احضار شد سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی احضار شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی احضار شد

سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی احضار شد

خبرگزاری فارس: سید حسین حسینی بعد از دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان از شرایط خودش در این تیم ابراز ناراحتی کرد و مدعی شد در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد. وی در مصاحبه اعتراض آمیز خود اعلام کرد که نه در جام حذفی به او بازی رسیده و نه در لیگ برتر در صورتی که قبلا از شفر عذر خواهی کرده ام.بالاخره من دروازه‌بان ملی‌پوش هستم و دوست دارم پیشرفت کنم. من نیم فصل از استقلال می‌روم و تصمیم من هم قطعی است.

مصاحبه پرکنایه و پرگلایه این دروازه بان که از روزهای پایانی سال ۹۶ به نیمکت سنجاق شده است باعث شد معاون باشگاه اعلام کند در بازگشت تیم از مسجد سلیمان او را به کمیته انضباطی فرخواهد خواند.

خطیر با تایید این خبر گفته: این بازیکن اگر مشکلی هم داشته باید آن را به اطلاع باشگاه می‌رساند و اکنون برای پاسخ در خصوص مصاحبه‌اش به کمیته انضباطی دعوت می‌شود.

امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال هم در این خصوص گفت: حسینی بابت رفتار و صحبت هایش باید در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگو باشد. این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و وقتی پول حرفه ای می گیرد باید رفتار حرفه ای هم داشته باشد.

وی افزود: من به حسینی اخطار می کنم در حیطه یک بازیکن صحبت کند و برای تیم بزرگ استقلال حاشیه نسازد. ما به قراردادی که داریم پایبند هستیم و اجازه نمی دهیم نه حسینی بلکه تمام بازیکنان خارج از چارچوب حرفه ای باشگاه صحبت کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  افتتاح موزه دیدنیِ خودروهای تاریخی ایران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *