سیگنال جلیلی به رئیسی درباره دولت سایه سیگنال جلیلی به رئیسی درباره دولت سایه | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سیگنال جلیلی به رئیسی درباره دولت سایه

سیگنال جلیلی به رئیسی درباره دولت سایه

خبرآنلاین: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نحوه تهیه برنامه‌های دولت سایه گفت: برنامه‌هایی که برای این انتخابات آماده شد کار من به تنهایی نبود. مجموعه‌ای از افراد دغدغه‌مند، کارشناس، استادان دانشگاه، مدیران موفق و… همین ایده دولت سایه را پیگیری و این برنامه‌ها را آماده کردند.

سیگنال جلیلی به رئیسی درباره دولت سایه

سعید جلیلی در گفت‌وگوی مجازی با جمعی از بانوان انقلابی از سراسر کشور گفت: دوستانی پیشگام شدند و به سبب وجود انگیزه و توانایی‌هایی که داشتند، این کارگروه‌ها را فعال و در موضوعات مرتبط، راهکارهای اجرایی تولید کردند.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از کارهای خوبی که می‌تواند در این تعاملات شکل بگیرد این است که بتوانیم مسائلی که مورد اولویت قرار می‌گیرد به عنوان پیشنهاد برای بانوان در حال تحصیل جهت اختصاص موضوعات پایان نامه دانشگاهی و… ارائه داد.

اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید؛

* نیمی از جمعیت کشور ما بانوان هستند و حتما ضرورت دارد از این فرصت به بهترین نحو برای پیشبرد کشور استفاده کرد همچنان که بسیاری از موضوعات مختص بانوان بوده و نیازمند حضور زنان در آن عرصه‌هاست. مردم باید ببینند که نیروهای انقلابی در طرح و رفع مشکلات آن‌ها پیشگام هستند و به دولت مستقر کمک می‌کنند تا مطالبات شنیده و مسائل آن‌ها حل شود.

* اگر من هم منتخب مردم بودم حتما از ایده دولت سایه استقبال می‌کردم تا در شناخت مسائل، راه‌حل‌ها و ارائه پیشنهادهای اجرایی به دولت کمک کنند. خود دوستان بر ایده دولت سایه تاکید و از این موضوع استقبال کردند که چنین حرکتی به کمک دولت منتخب بیاید.

* آنچه در گفتمان دولت سایه پیگیری می‌شود، بر مبنای وظیفه دینی و تعلق و وابستگی به انقلاب اسلامی بوده و افراد در آن اصالت ندارند. مساله ما ایجاد تشکیلات و حزب نبوده و نیست، هدف این بوده است که مباحث حول مسائل اصلی کشور به صورت گفتمان مطرح شوند و برای پیگیری تحقق آن، جبهه‌ای از افراد دغدغه‌مند و کارشناس شکل بگیرد.

حتما بخوانید:  سومین نوزاد اصلاح ژنتیکی‌ شده متولد شد

* اگر ما صحبت از یک جهاد بزرگ می‌کنیم، بسیار مهم است که کسانی‌که با ما وحدت گفتمانی و دغدغه مشترک دارند، با آن‌ها هم‌افزایی داشته و تشکیل یک جبهه مشترک بدهیم.

* حضور جوانان دغدغه‌مند و فعال در انتخابات اخیر در سراسر کشور ارزشمند و حائز تقدیر بود، دولت‌ها بدون کمک مردم نمی‌توانند به خوبی به وظایفشان عمل کنند. در انتخابات توفیق داشتیم تا در خدمت جوانان مخلصی از سراسر کشور باشیم. آن‌ها با نیت ارزشمند و فراتر از کار برای یک فرد وارد صحنه شدند و ویژگی این افراد این بود که بر مبنای فکری فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده و به پایان رساندند.

* در ادامه نیز نباید زمان را از دست بدهیم و فرصتی برای هدر دادن نداریم بنابراین برای پیگیری موضوعات مختلفی که در استان‌های مختلف مورد غفلت واقع شده، باید با نگاهی رو به جلو و بدون توقف، برای کمک به دولت مستقر حرکت کنیم.

* در زمانیکه دولت در دست رقبای ما بود و ما در عرصه‌های مختلف با آن‌ها اختلاف روشنی داشتیم این مساله باعث نمی‌شد که ما نسبت به کمک دولت کوتاهی کنیم، در حال حاضر همچنان باید تمام توان خود را برای کمک به دولتی که همراستا و همسو با ماست، به کار بریم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *