شادی گل خبرساز ترابی، دوباره سوژه شد شادی گل خبرساز ترابی، دوباره سوژه شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شادی گل خبرساز ترابی، دوباره سوژه شد

شادی گل خبرساز ترابی، دوباره سوژه شد

برترین‌ها: روزنامه اصولگرای فرهیختگان که پیش از این از شادی گل خبرساز ترابی حمایت کرده بود، حالا با اشاره به نقش بی‌بدیل ترابی در موفقیت‌های پرسپولیس، با اشاره به جمله«تنها راه نجات کشور»، «تنها راه نجات پرسپولیس» را مهدی ترابی دانسته و آن را تیتر یک کرده که البته بیراه هم نیست. صفحه اول و بخش هایی از آن مطلب را اینجا گذاشتیم

شماره ۹، تنها راه نجات پرسپولیس

خوش‌اخلاق و سر به زیر

شماره ۹ پرسپولیس را باید بدون‌شک یکی از خوش‌اخلاق‌ترین و سر‌ به ‌زیر‌ترین بازیکنان لیگ بنامیم. او در هیچ‌کدام از صحنه‌های درگیری و کل‌کل‌ها حضور نداشته و تمام تمرکز خود را روی فوتبال و اثرگذاری‌اش در زمین گذاشته است. اگر به آمار اخطار و اخراج این بازیکن در لیگ برتر و جام حذفی توجه کنید، این ادعای ما را کاملا لمس خواهید کرد.

تاثیر‌گذاری روی ۲۱ گل پرسپولیس

ترابی از نیم‌فصل لیگ هجدهم به پرسپولیس ملحق شده و تا به این جای کار به اندازه یک فصل برای سرخ‌ها بازی کرده و در این مدت توانسته روی ۲۱ گل این تیم اثر‌گذار باشد. این اثر‌گذاری بدان معناست که شماره ۹ پرسپولیس یا زننده گل بوده یا پاس منجر به گل را ارسال کرده است. ترابی درمجموع حضورش در این تیم ۱۰ گل به‌ ثمر رسانده و همچنین ۱۱ پاس گل را برای همبازیان خود فراهم کرده است.

۳ گل ۳ امتیازی

اینکه کارشناسان اعتقاد دارند ترابی تاثرگذارترین بازیکن پرسپولیس تا این جای فصل بوده تنها یک ادعا نیست و بررسی عملکرد این بازیکن گواه این ادعاست. ترابی در این فصل گل‌ها و پاس گل‌های زیادی را به ثبت رسانده، اما در ۳ بازی تک‌گل‌های او بوده که ۳ امتیاز را به حساب پرسپولیس واریز کرده است.

حتما بخوانید:  پمپئو: اروپا همچنان احمقانه در برجام مانده است!

هم آقای گل و هم آقای پاس گل

از هر دریچه‌ای به موفقیت‌های این روزهای پرسپولیس کالدرون نگاه می‌کنیم ردپایی از مهدی ترابی دیده می‌شود. این بازیکن نه‌تنها جور گل نزن‌های تیمش را می‌کشد، بلکه موقعیت‌های زیادی را هم برای همبازیانش می‌سازد که اگر جای مهاجمان نا‌آماده و بی‌انگیزه پرسپولیس، یک یا چند گلزن تمام‌عیار حضور داشتند، حالا او با اختلاف از سایر رقبایش بهترین پاسور لیگ لقب گرفته بود.

تنها راه نجات پرسپولیس

بدون‌شک مهدی ترابی از لحاظ فوتبالی به آن بلوغ لازم رسیده و شاید همین حالا هم بتواند در یک تیم خوب اروپایی بازی کند و خوش بدرخشد، حتی زمانی که این بازیکن به پرسپولیس پیوست خیلی‌ها متعجب شدند که چرا او راهی لیگ‌های اروپایی نشد و پرسپولیس را انتخاب کرد، اما او که در همین سن و سال موفق شده همراه تیم‌ملی در جام‌جهانی حاضر و در جام ملت‌های آسیا هم حضور داشته باشد‌، قصد دارد بدون عجله و آرام‌آرام پله‌های ترقی را طی کند و بهترین عملکرد را در دوران فوتبالی‌اش به معرض نمایش بگذارد.

این بازیکن ۲۵ ساله حالا به تنها راه نجات پرسپولیس در بازی‌های سخت که گره‌کور خورده، تبدیل شده و این باید برای کالدرون جای خوشحالی باشد که در روزهای رکود مهاجمان تیمش، عصای‌ دست خوبی دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *