شاگردان منصوریان در آسیا آبروداری کردند شاگردان منصوریان در آسیا آبروداری کردند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شاگردان منصوریان در آسیا آبروداری کردند

شاگردان منصوریان در آسیا آبروداری کردند

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های الزورای عراق و ذوب‌آهن ایران در چارچوب دیداری از هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۱ سه‌شنبه شب در ورزشگاه کربلا به مصاف هم رفتند که جدال آنها در پایان به تساوی ۲ – ۲ انجامید.

در این بازی ابتدا زبیر نیک‌نفس در دقیقه ۲۸ ذوب‌آهن را پیش انداخت، اما گل‌های علاء عباس و عبدالرحیم در دقایق ۴۴ و ۶۱ ورق را به سود تیم الزورا برگرداند. البته این پایان کار نبود و تیم شایسته علیرضا منصوریان در دقیقه ۲+۹۰ توسط رضا حبیب‌زاده به گل تساوی دست یافت.

بعد از گلزنی حبیب‌زاده برای دقایق بازی به تشنج کشیده شد و تماشاگران تیم میزبان اقدام به پرتاب اشیائی به داخل زمین کردند که حدادی فر مصدوم شد و به همین خاطر بازی برای دقایقی متوقف شد. در این بین میلاد فخرالدینی به دلیل پرتاب شی به سمت تماشاگران از زمین اخراج شد!

ذوب‌آهن با تساوی در این بازی ۱۱ امتیازی شد، جایگاهش را در صدر جدول گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا استحکام بخشید و به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها صعود کرد. با توجه به حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس، ذوب‌آهن پرچمدار فوتبال ایران در ادامه مسابقات خواهد بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فرزند فریدون جیرانی: تکلم پدرم مشکل خاصی ندارد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *