شاگردان کی‌روش با بُرد به استقبال جام جهانی رفتند شاگردان کی‌روش با بُرد به استقبال جام جهانی رفتند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شاگردان کی‌روش با بُرد به استقبال جام جهانی رفتند

شاگردان کی‌روش با بُرد به استقبال جام جهانی رفتند

ورزش سه: در شرایطی که دو دیدار تدارکاتی قبلی ایران مقابل یونان و کوزوو لغو شده بود، در نهایت شاگردان کارلوس کی‌روش با حضور در روسیه و کمپ تمرینی خود جدال با لیتوانی را برگزار کردند.

این دیدار که با تدابیر امنیتی شدیدی نیز همراه بود و سرمربی ایران قصد داشت هیچ اطلاعاتی از آن به بیرون درز نکند در نهایت با تک گلی که کریم انصاریفرد در دقایق پایانی به ثمر رساند با برد ایران به پایان رسید.

 

طبق شایعاتی که در سایت‌های مختلف و خصوصا سایت فوتبال لیتوانی در خصوص ترکیب ابتدایی ایران منتشر شده است، کارلوس کی‌روش ۱۱ بازیکن اصلی خود را با انتخاب علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی به میدان فرستاده است.

 

این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت و کالوریس لوکزیمیس در دقیقه ۴۵ کارت زرد دریافت کرد.

 

در شرایطی که از تغییرات ایران در این بازی اطلاعاتی در دست نیست، ادگاراس یانکائوسکاس شش تعویض در نیمه دوم انجام داد.

 

سه تعویض ابتدایی سرمربی لیتوانی در همان ابتدای نیمه دوم انجام شد و رولند باراویکاس جانشین آلگیس یانکائوکاس شد. پوویلاس لیموناس نیز به جای مودستاز و توماس میکوسیک نیز به جای وایتکوناس به زمین آمد. در دقیقه ۶۰ نیز اسلیوکا جانشین ولیولیس شد و سیموناس اوربیس به جای کارولیس لوکزیمیس وارد زمین شد. آخرین تعویض لیتوانی نیز در دقیقه ۸۷ سیموناس پائولیوس جایگزین مانتاس کوکلیس شد.

حتما بخوانید:  قدردانی ویژه آلمانی‌ها از پناهجوی ایرانی

 

ایران در دقیقه ۹۰ با گلی که کریم انصاریفرد روی ریباند به ثمر رساند توانست حریف خود را با شکست مواجه کرده و با پیروزی و روحیه حاصل از این برد مهیای جدال اول خود در جام جهانی برابر مراکش شد.کارلوس کی روش هر شش تعویض خود را در این بازی انجام داد اما اسامی نفراتی که به زمین آمده‌اند تا این لحظه مشخص نشده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *