شرایط ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها اعلام شد شرایط ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها اعلام شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شرایط ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها اعلام شد

شرایط ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها اعلام شد

برنا: رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی توضیحاتی درباره حضور تماشاگران در رقابت‌های فوتبال ارائه کرد.

شرایط ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها اعلام شد

غلامرضا نوروزی درباره محو شدن بحث حضور تماشاگران در ورزشگاه برای دیدارهای لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: حدود دو هفته قبل سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد با توجه به فضای موجود تماشاگران می‌توانند با رعایت پروتکل‌ها تا سقف ۳۰ درصد در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند اما همزمان با این صحبت شاهد پیک امیکرون در کشور بودیم. رنگ‌بندی‌ها تغییر کرد و رنگ تهران مثل بیشتر نقاط کشور قرمز شد.

وی درخصوص اینکه البته ظاهرا پیک کرونا در کشورمان کاهش یافته است، گفت: طبق شرایط رنگ‌بندی چنین موضوعی گفتند. حتی پس از صدور این مجوز، با هماهنگی رئیس فدراسیون موافقت شد تا پایان لیگ برتر والیبال ورود تماشاگران ممنوع شود. البته طبق صحبتی که روز گذشته با دوستان داشتم براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرایط رنگ‌بندی بلامانع است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به سرماخوردگی خودش عنوان کرد: اکنون می‌گویند سرماخوردگی هم امیکرون است. البته قرنطینه من تمام شد اما یک ماهی هست گلودرد و سرفه‌ام مانده است.

نوروزی ادامه داد: قضیه فوتبال متفاوت است زیرا قانون و مقرراتش با مقررات سایر ورزش‌های کشور متفاوت است. نمی‌توانیم زیاد در این حوزه ورود کنیم مگر با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا. البته این ستاد بحث ۳۰ درصد را درباره همه اماکن مثل سینماها و … اعلام کرد. ورزش هم مانند همایش‌ها و اجتماعات جزئی از مجموعه کشور است اما همزمان با این موضوع شاهد افزایش مبتلایان به امیکرون بودیم. البته اکنون با همکاری مردم، ورزشکاران و … شاهد کاهش آمار هستیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  امیر جدیدی نامزد جایزه جشنواره آسیا پاسیفیک شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *