شرط صدا و سیما برای فردوسی پور و «نود» شرط صدا و سیما برای فردوسی پور و «نود» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شرط صدا و سیما برای فردوسی پور و «نود»

شرط صدا و سیما برای فردوسی پور و «نود»

باشگاه خبرنگاران جوان : علی اصغر پورمحمدی ـ رییس شورای هماهنگی و سیاستگذاری ورزش سازمان صداوسیما و مدیر پیشین شبکه سه درباره حواشی ایجاد شده برای پخش برنامه نود اظهار کرد: مدیران، تصمیم سازان و برنامه سازان رسانه همواره به دنبال جذب حداکثری مخاطبان و بالا بردن میزان رضایت آن‌ها هستند.

برنامه‌های متعددی از شبکه‌های مختلف سیما در حال تولید و پخش هستند که با پایبندی به تصمیمات گروهی در چارچوب سیاست ها و قواعد رسمی رسانه هم محبوبیت خود را در افکار جمعی به دست آورده و هم مقبولیت کسب کرده و همواره مصالح کشور و رسانه ملی را بر همه امور ترجیح داده‌اند.

وی افزود: نگاه رسانه ملی به هیچ برنامه‌ای مطلق نیست و بسیاری از تصمیمات با حفظ انصاف تابع شرایط و ملاحظات جدید هستند. انتظار رسانه از تهیه کننده و مجری هر برنامه‌ای برای صیانت حفظ و نگهداری برنامه اش بیشتر از دیگران است.

پورمحمدی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه نود در آینده پخش خواهد شد یا خیر، افزود: برنامه نود و عادل فردوسی‌پور هر دو متعلق به رسانه ملی هستند و برای پیشرفت بیشتر و آسیب کمتر وظیفه دارند، به عنوان سرمایه های اجتماعی با رسانه و سیاست‌هایش در تعامل بیشتر باشند.

البته هر برنامه‌ای برای پویایی و رشد نیازمند آسیب شناسی و بازنگری دوره‌ای است. برنامه نود هم از این قاعده مستثنی نیست. این را هم می‌دانیم که تعامل با چهره‌ها و ستاره‌ها در هر رسانه‌ای کاری بس دشوار، طاقت‌فرسا و پیچیده است و فرآیند اعمال سیاستگذاری و نظم‌بخشی در رسانه و هر سازمان و محیطی هزینه‌هایی دارد؛ تا جایی که ممکن است به از دست دادن چهره‌های محبوب منجر شود.

حتما بخوانید:  کره جنوبی ۰ - مکزیک ۰؛ تا دقیقه ۱۳

پورمحمدی در پاسخ به این پرسش که «پیشنهاد شما برای برون رفت از این فضا چیست» اظهار کرد: در این روزها برای پیشرفت رسانه ملی، انتظار از رسانه‌ها و مخاطبان علاقه‌مند و پیگیر به این برنامه خاص (نود)، پرهیز از حاشیه‌سازی و ایجاد فضای آرامش و امیدواری در جامعه است تا هم‌افزایی شکل گیرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *