شکایت استقلال به CAS برای بازگشت به آسیا شکایت استقلال به CAS برای بازگشت به آسیا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شکایت استقلال به CAS برای بازگشت به آسیا

شکایت استقلال به CAS برای بازگشت به آسیا

فرهیختگان: مسئولان باشگاه استقلال با توجه به رد مجوز حرفه‌ای در مرحله بدوی از جانب کمیته صدور مجوز فدراسیون فوتبال و تایید آن در مرحله استیناف، این پرونده را در سکوت خبری و به‌صورت محرمانه به دادگاه عالی ورزش CAS رسانده‌اند و روز پنجشنبه ۲۸بهمن مهلت استماع و رسیدگی به این پرونده خواهد بود.

شکایت استقلال به CAS برای بازگشت به آسیا

نکته جالب‌توجه این است که رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه عالی ورزش معمولا با تاخیر صورت می‌پذیرد و تعیین چنین زمان نزدیکی برای آن بسیار عجیب است. با وجود این، آبی‌ها موفق شدند با قید فوریت و با توجه به اینکه مسابقات لیگ قهرمانان هنوز آغاز نشده درخواست کنند جلسه استماع و رسیدگی در نزدیک‌ترین زمان ممکن برگزار شود که این خواسته مورد پذیرش قرار گرفته است.

مسئولان باشگاه استقلال بر این باور هستند که شاید شانس زیادی برای تغییر تصمیم نهایی نداشته باشند اما تا آخرین لحظه از حق این باشگاه دفاع خواهند کرد. این امکان وجود دارد که با توجه به تناقضات موجود و تصمیمات متضاد و متفاوت اتخاذ شده خسارات وارد شده به باشگاه استقلال مورد تایید دادگاه CAS قرار بگیرد. آبی‌ها بر این اساس کلیه مستندات خود را به دادگاه ارائه داده و تا آخرین مرحله این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

گفته می‌شود نتیجه بررسی این پرونده نیز با توجه به فوریت موضوع اسفندماه ازسوی دادگاه عالی ورزش اعلام می‌شود.

استقلال در این پرونده از کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده، بر این اساس که کلیه مستندات موردنظر کمیته حرفه‌ای‌سازی فدراسیون فوتبال ایران را تهیه و ارائه داده، هیچ بدهی قطعی نداشته، مدارک را طبق زمان‌بندی و مهلت قانونی اعلام‌شده ازسوی کمیته تکمیل کرده و رد درخواست این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد.

حتما بخوانید:  ویدئویی از تشییع جنازه غریبانه احمد پورمخبر

درواقع ادعای مهم باشگاه استقلال در این پرونده مهلت زمانی تعیین‌شده از جانب فدراسیون فوتبال ایران است که به باشگاه‌ها جهت تکمیل مدارک داده شد با وجود این، AFC این مهلت را نپذیرفته و مجوز حضور استقلال در آسیا را صادر نکرده است.

خواسته مورد ادعای استقلالی‌ها به‌نوعی می‌تواند ماهیت تصمیم کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در دادن مهلت تکمیل مدارک به باشگاه‌ها را نیز مشخص کند که آیا اساسا این کمیته چنین حقی داشته یا اینکه در اقدامی غیرقانونی چنین مهلتی به باشگاه‌ها داده و درنهایت عامل اصلی حذف نمایندگان فوتبال ایران از آسیا چه موضوعی بوده است؟

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *