صعود امارات و قطر به نیمه‌نهایی جام ملت‌ها صعود امارات و قطر به نیمه‌نهایی جام ملت‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / صعود امارات و قطر به نیمه‌نهایی جام ملت‌ها

صعود امارات و قطر به نیمه‌نهایی جام ملت‌ها

 تیم های قطر و امارات با برتری مقابل کره جنوبی و استرالیا به نیمه نهایی جام ملت های آسیا صعود کردند.

امارات با خلق شگفتی راهی نیمه‌نهایی شد

تیم‌های ملی فوتبال امارات و استرالیا در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین امارات رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که تیم امارات در پایان این دیدار با پیروزی یک بر صفر مقابل استرالیا به مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا صعود کرد.

تک گل این دیدار را علی احمد مبخوت در دقیقه ۶۹ روی اشتباه مدافعان استرالیا به ثمر رساند. او در دوره گذشته مسابقات با پنج گل‌زده آقای گل شده بود.

ریوجی ساتوی ژاپنی قضاوت دیدار امارات – استرالیا را بر عهده داشت. او در این دیدار به اسماعیل الحمادی و ولید عباس از امارات و رابی کروز و جکسون ایروین از تیم استرالیا کارت زرد نشان داد.

اماراتی‌ها که در سال ۲۰۱۵ در مرحله نیمه نهایی با شکست ۲ بر صفر مقابل استرالیا از صعود به فینال بازمانده بودند،‌ در این دیدار به نوعی انتقام شکست دوره قبل را از کانگوروها گرفتند و مدافع عنوان قهرمانی را پس از دو دوره حضور متوالی در نیمه نهایی این بار در مرحله یک چهارم نهایی حذف کردند.

قطر با حذف کره‌جنوبی به نیمه‌نهایی راه یافت

تیم‌های ملی کره جنوبی و قطر در سومین بازی از مرحه یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتبال آسیا از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی با قضاوت ایرماتوف ازبکستانی به مصاف هم رفتند و در پایان قطر با پیروزی یک بر صفر به جمع چهار تیم برتر جام راه یافت.

حتما بخوانید:  وکیل مرتضوی: به جای تقدیر، دو سال حبس کشید!

خلاصه بازی کره‌جنوبی ۰ – قطر ۱

تلاش دو تیم در نیمه نخست ثمری نداشت و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم نیز درحالی که کره جنوبی برتری نسبتی داشت و یک توپ هم به دیرک دروازه قطر زده بود، عبدالعزیز حاتم در دقیقه ۷۸ با شوتی محکم از راه دور دروازه کره جنوبی را باز کرد.

کره‌جنوبی بلافاصله بعد از دریافت این گل، توانست دروازه قطر را باز کند اما داور این گل را مردود اعلام کرد.

در ادامه باز هم قطری‌ها فرصت گلزنی داشتند و ضربه چکشی بازیکن این تیم روی سانتر ارسالی از کرنر توسط دروازه‌بان کره برگشت داده شد.

برنامه کامل مرحله نیمه‌نهایی به شرح زیر است:

ایران – ژاپن/ دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷؛ ساعت ۱۷:۳۰/ ورزشگاه هزاع بن زاید

قطر- امارات/ سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷؛ ساعت ۱۷:۳۰/ ورزشگاه محمد بن زاید

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *