صعود جذاب لیورپول و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانی صعود جذاب لیورپول و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / صعود جذاب لیورپول و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانی

صعود جذاب لیورپول و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانی

طرفداری: لیورپول با پشتوانه پیروزی ۲-۰ در دیدار رفت، میزبان اینتر بود؛ همچنین بایرن مونیخ در مجموع رفت و برگشت با نتیجه ۲-۸ مقابل سالزبورگ، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

لیورپول (۲) ۰-۱ (۱) اینتر؛ سقوط پشت دروازه های بهشت

لیورپول در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان اینتر بود.

نتایج درخشان لیورپول و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانی

اطلاعات بازی لیورپول و اینتر

تاریخ برگزاری: سه شنبه، ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ (۸ مارس ۲۰۲۲)ساعت برگزاری: ۲۳:۳۰ به وقت تهرانمکان برگزاری: استادیوم آنفیلد، لیورپولهفته برگزاری: دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا – فصل ۲۲-۲۰۲۱داور: متئو لاهوز (اسپانیا)گلزنان لیورپول:گلزنان اینتر: لائوتارو مارتینز (۶۲)اخراج: الکسیس سانچز (۶۳) از اینتر

ترکیب اولیه لیورپول و اینتر

لیورپول: آلیسون؛ آرنولد، ماتیپ، فن دایک، رابرتسون؛ تیاگو، فابینیو، جونز, صلاح، ژوتا، مانه

اینتر: هندانوویچ؛ اشکرینیار، دی فرای، باستونی؛ دومفریز، ویدال، بروزوویچ، چالهان اوعلو، پریشیچ؛ لائوتارو، سانچز

بایرن مونیخ ۷-۱ سالزبورگ؛ هیچ‌وقت بایرن مونیخ را تحریک نکنید!

در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ میزبان ردبول سالزبورگ بود، که در نهایت بایرن مونیخ با نتیجه ۷ بر ۱ سالزبورگ را در هم کوبید. هر چند در اوایل بازی سالزبورگ چندین موقعیت خطرناک روی دروازه مانوئل نویر ایجاد کرد اما خیلی زود باواریایی‌ها کنترل بازی را در دست گرفتند. لواندوفسکی در تقابل‌های خود با مکسیمیلیان ووبر موفق شد ۲ پنالتی بگیرد و هر ۲ آن‌ها را نیز تبدیل به گل کرد. لواندوفسکی در ادامه ۲ دقیقه پس از گل دوم خود، گل سوم را نیز به ثمر رساند تا رکورد زود‌ترین هتریک تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کند.

حتما بخوانید:  حجت الاسلام حسینی: دختر ۱۸ ساله نباید در خنداننده ادا دربیاورد، در پشت صحنه چه می‌گذرد؟!

نتایج درخشان لیورپول و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانی

در ادامه بایرن مونیخ با گلزنی سرژ گنابری با نتیجه ۴ بر ۰ در همان نیمه اول کار شاگردان یایلسه را تمام کرد. در نیمه دوم نیز بایرن بیشتر تصمیم به کنترل بازی گرفته و یولیان ناگلزمان نیز برخی از بازیکنانی که به طور معمول زمان بازی زیادی را دریافت نمی‌کنند، وارد زمین کرد. با این حال پس از ورود بازیکنان جدید، بایرن در این امر ناموفق بوده و در یک ضد حمله تک گل سالزبورگ در این بازی به ثمر می‌رسد. اما گویا این گل باری دیگر آتش زیر خاکستر را روشن کرد و باواریایی‌ها ۲ گل دیگر نیز به ثمر رساندند.

اطلاعات بازی بایرن مونیخ – سالزبورگ

تاریخ برگزاری: سه شنبه، ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ (۷ مارس ۲۰۲۲)ساعت برگزاری: ۲۳:۳۰ به وقت تهرانمکان برگزاری: استادیوم آلیانتس آرنا، مونیختورنومنت: دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا – فصل ۲۲-۲۰۲۱داور: کلمنت تورپن (فرانسه)کلزنان بایرن مونیخ: روبرت لواندوفسکی (۱۲,۲۲,۲۳)، سرژ گنابری (۳۱)، توماس مولر (۵۴,۸۳)، لروی سانه (۸۶)گلزنان سالزبورگ: موریتس کیارگاد (۷۱)

ترکیب اولیه تیم‌های بایرن مونیخ و سالزبورگ

بایرن مونیخ (۱-۲-۴-۳): نویر | هرناندز، زوله، پاوار | کومان، موسیالا، کیمیش، گنابری | سانه، مولر | لواندوفسکی

سالزبورگ (۲-۱-۳-۴): کوهن | کریستنسن، سوله، ووبر، اولمر | کاپالدو، کامارا، زایوالت | آرونسون | آدیمی، چوکووبویکه آدامو

شرح گل‌های بازی

بایرن مونیخ ۱-۰ سالزبورگ؛ روبرت لواندوفسکی (۱۲): با خطای ووبر روی لواندوفسکی در محوطه جریمه، ضربه پنالتی به نفع بایرن گرفته می‌شود. لواندوفسکی پشت توپ ایستاده و گل اول بایرن مونیخ را به ثمر می‌رساند.

بایرن مونیخ ۲-۰ سالزبورگ؛ روبرت لواندوفسکی (۲۲): باز هم ووبر و باز هم لواندوفسکی. هر چند که در ابتدا داور خطای ووبر روی لواندوفسکی را بیرون از محوطه جریمه تشخیص داد، اما با دخالت VAR یک پنالتی دیگر به نفع بایرن مونیخ گرفته شد. لواندوفسکی پشت توپ ایستاده و درست به مانند پنالتی قبلی توپ را به سمت چپ و خلاف جهت واکنش کوهن گلر سالزبورگ، وارد دروازه می‌کند.

حتما بخوانید:  وعده فرانسه به ایران درباره کانال ویژه مالی

بایرن مونیخ ۳-۰ سالزبورگ؛ روبرت لواندوفسکی (۲۳): با ارسال مانوئل نویر به عمق دفاع سالزبورگ و تلاش‌های مولر و سانه برای توپ‌ گیری، در نهایت روبرت لواندوفسکی از روی پاس گل توماس مولر گل سوم بایرن مونیخ را به ثمر می رساند و خود نیز در دقیقه ۲۳ هتریک می‌کند.

بایرن مونیخ ۴-۰ سالزبورگ؛ سرژ گنابری (۳۱): با پاس کینگزلی کومان و نفوذ گنابری از سمت راست به محوطه جریمه سالزبورگ، گنابری از زیر دستان کوهن توپ را وارد دروازه کرده تا گل چهارم بایرن مونیخ به ثمر برسد.

بایرن مونیخ ۵-۰ سالزبورگ؛ توماس مولر (۵۴): با پاس لروی سانه به توماس مولر در مرکز خط دفاعی سالزبورگ، مولر با یک چرخش خوب به زیبایی توپ را وارد دروازه سالزبورگ می‌کند تا گل پنجم باواریایی‌ها به ثمر برسد.

بایرن مونیخ ۵-۱ سالزبورگ؛ موریتس کیارگاد (۷۱): با توپ لو دادن لروی سانه در میانه زمین، ضد حمله سریعی از سوی سالزبورگ شکل می‌گیرد که در نهایت دفاع آشفته بایرن مونیخ، کیارگاد از روی پاس گل برندون آرونسون گل اول سالزبورگ را به ثمر می‌رساند.

بایرن مونیخ ۶-۱ سالزبورگ؛ توماس مولر (۸۳): در نتیجه کار تیمی بایرن مونیخ که خود توماس مولر شروع کننده آن بود و توپ را به جلو برد، این بازیکن از روی پاس گل لروی سانه گل ششم بایرن را به ثمر می‌رساند و خود نیز بریس می‌کند.

بایرن مونیخ ۷-۱ سالزبورگ؛ لروی سانه (۸۶): با پاس پشت پا زیبای روبرت لواندوفسکی و نفوذ لروی سانه از سمت چپ به محوطه سالزبورگ، گل هفتم بایرن مونیخ به ثمر می‌رسد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *