صف طولانی خرید دلار مقابل صرافی‌های بانکی صف طولانی خرید دلار مقابل صرافی‌های بانکی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / صف طولانی خرید دلار مقابل صرافی‌های بانکی

صف طولانی خرید دلار مقابل صرافی‌های بانکی

برترین‌ها: تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد، همزمان با فاصله گرفتن نرخ دلار در صرافی‌های بانکی از بازار آزاد، صف‌های خرید سنگین جلوی صرافی‌های بانکی تشکیل شده است.

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد بیش از ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان  تعیین شده است که این فاصله دو هزار تومانی با توجه به سهمیه ۲۲۰۰ دلاری سالانه در نظر گرفته شده برای هر کد ملی، سودی بیش از چهار میلیون تومان را در برخواهد داشت.

صف طولانی خرید دلار مقابل صرافی‌ها

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز 

در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم یک میلیون و ۹۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۲۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

در بازار آزاد قیمت دلار با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان، یورو ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۷۲۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز بدون تغییر نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان درج شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اتحادیه فروشندگان خودرو: از قیمت‌ها خجالت می‌کشیم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *