صندوق توسعه ملی به داد بورس رسید صندوق توسعه ملی به داد بورس رسید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / صندوق توسعه ملی به داد بورس رسید

صندوق توسعه ملی به داد بورس رسید

خبرگزاری فارس: ربیعی گفت: از سال ۹۴ صندوق توسعه قرار بود ۱ درصد از دارایی خود را در صندوق تثبیت بازار سپرده‌گذاری کند، که ابهاماتی داشت اما اخیراً این ابهامات رفع شده و از اول هفته آینده این سپرده‌گذاری انجام خواهد شد.

وی با بیان این که موضوع بورس در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بررسی شد گفت: از سال ۹۴ مصوبه ای وجود داشته که صندوق توسعه ملی یک درصد از دارایی‌های خود را در صندوق تثبیت بازار سپرده گذاری کند. این مصوبه تاکنون ابهام داشت و این کار انجام نشده بود. اخیرا ابهامات رفع شد و از ابتدای هفته آینده این سپرده گذاری انجام می شود و کارشناسان معتقدند این اقدام موجب پایداری بازار بورس می‌شود.

وی افزود: حمایت از بازار سرمایه سیاست ماست ولی فراز و نشیب ذات بورس است و نگاه دراز مدت به بورس را توصیه می کنیم. در کوتاه مدت مشاوره خوب به کار گرفته شود. برخی از رقبا برای زمین زدن دیگران مطالب روانی ایجاد می کنند که نباید به آنها توجه شود. این تفاوت بورس با بانک است و بورس در دراز مدت با ثبات بوده است. حمایت از بورس مورد توجه ما است و وزیر اقتصاد با جدیت به دنبال آن هستند. درخواست من این است که افراد در نقد، مطالب درست را بیان کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  قلعه‌نویی - تیم‌ملی؛ ...IS LOADING

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *