ضرر بزرگ به رونالدو؛ ۲ سال حقوق برای تجاوز! ضرر بزرگ به رونالدو؛ ۲ سال حقوق برای تجاوز! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ضرر بزرگ به رونالدو؛ ۲ سال حقوق برای تجاوز!

ضرر بزرگ به رونالدو؛ ۲ سال حقوق برای تجاوز!

خبرورزشی: کاترین مایورگا، زنی که قبلاً کریستیانو رونالدو را به تجاوز جنسی متهم کرده بود به دنبال گرفتن غرامتی سنگین از ستاره پرتغالی است. کاترین که سابقه کار در مدلینگ را دارد رونالدو را متهم کرده که در سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس وگاس به او تجاوز کرده.

او در همین راستا، ۱۸ میلیون پوند بابت درد و رنج گذشته، ۱۸ میلیون پوند بابت درد و رنج آتی و ۱۸ میلیون پوند بابت خسارت تنبیهی را به عنوان غرامت درخواست کرده است. ضمن اینکه هزینه‌های دادگاهی او نیز حدود ۲٫۵ میلیون پوند است. با این وجود این زن ۳۷ ساله درخواست غرامت ۵۶٫۵ میلیون پوندی را از کریس رونالدو دارد که معادل دستمزد دو سال ستاره یوونتوس است.

ضرر بزرگ به رونالدو؛ دو سال حقوق برای تجاوز جسی!

رونالدو به شدت ادعاهای مایورگا را تکذیب کرده و آنها را دروغ خوانده است. در سال ۲۰۱۰ این زن مبلغ ۳۷۵۰۰۰ دلار را به عنوان بخشی از توافق خارج از دادگاه به عنوان غرامت دریافت کرد و پذیرفت. اما سه سال بعد او به دادگاهی در لاس وگاس شکایت رسمی کرد و مدعی شد زمانی که این توافق را انجام داده از نظر روحی آسیب دیده بوده است و تحت فشار مجبور به توافق شده است.

تیم حقوقی این زن، فهرستی ۶۰ نفره از افرادی که حاضر هستند در دادگاه به نفع او شهات دهند را ارائه کرده است که بین آنها یک چهره سرشناس تلویزیونی به نام جاسمین لنارد و سه افسر پلیس که این پرونده را زیر نظر داشته اند نیز به چشم می‌خورند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  رونمایی از هادی و هدی، دو پستچی هوشمند ایران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *