طلسم آسمان می‌شکند، باد و باران در راه طلسم آسمان می‌شکند، باد و باران در راه | آوتاف
خانه / اخبار داغ / طلسم آسمان می‌شکند، باد و باران در راه

طلسم آسمان می‌شکند، باد و باران در راه

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد و بارش پراکنده در تهران طی امروز و فردا خبر داد.

صادق ضیائیان در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای کشور با بیان اینکه روز جمعه در نواحی غربی کشور بارش تداوم دارد، گفت: در برخی نواحی مرکزی دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده و به تدریج در سواحل شمالی کشور وزش باد شمالی و بارش باران پیش بینی می‌شود.

طلسم آسمان می‌شکند، باد و باران در راه

وی با اشاره به اینکه در کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و دامنه های زاگرس در جنوب اصفهان بارش برف و باران شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در شرق خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی‌می‌شود.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در این روز شاهد کاهش ۴ تا ۷ درجه دما در استان‌های ساحلی خزر خواهی بود. همچنین روز شنبه در شرق سواحل خزر، ارتفاعات البرز شرقی، برخی مناطق شمال شرق، دامنه‌های زاگرس در جنوب غرب و شمال غرب بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه روزهای یکشنبه و دوشنبه در غرب سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد و سایر مناطق کشور آسمان صاف است، تصریح کرد: سه‌شنبه نیز در برخی نقاط در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز در استانهای زنجان، قزوین و البرز بارش خفیف رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه آسمان تهران امروز جمعه، نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی، بعد از ظهر با افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی وزش باد با بیشینه دمای ۱۳ و کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد خواهد بود، اظهار کرد: آسمان پایتخت فردا نیز ابری، با بارش پراکنده، وزش باد و به تدریج با کاهش ابر با حداکثر دمای ۱۲ و حداقل دمای ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  لاکچری باز‌ها به بازار سنگ قبر رسیدند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *