علت انتخاب گلزار به عنوان مجری «برنده باش» علت انتخاب گلزار به عنوان مجری «برنده باش» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / علت انتخاب گلزار به عنوان مجری «برنده باش»

علت انتخاب گلزار به عنوان مجری «برنده باش»

خبرگزاری ایسنا: تهیه‌کننده مسابقه «برنده باش» با اعلام شروع این مسابقه از شبکه سه سیما، درباره‌ی علت انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان مجری این برنامه توضیحاتی ارایه کرد.

هاشم رضایت – تهیه‌کننده مسابقه «برنده باش» – افزایش سطح آگاهی و تشویق افراد به مطالعه را از اهداف اصلی آن دانست و در این باره توضیح داد: پایین بودن سرانه مطالعه از موضوعاتی است که بارها و بارها از زبان مسئولان و پژوهشگران شنیده‌ایم.

علت انتخاب گلزار به عنوان مجری «برنده باش»

بالا بردن سرانه مطالعه بخصوص در نسل جوان ما که اسیر تکنولوژی روز شده‌اند، از اهداف اصلی تولید و پخش این مسابقه است.

وی اضافه کرد: «برنده باش» مسابقه‌ای برگرفته از اطلاعات عمومی و با بهره‌گیری از تکنولوژی مورد علاقه در جامعه طراحی شده و تلاش دارد تا با تجمیع مطالعه و تکنولوژی سبک نویی در ساخت مسابقات تلویزیونی به‌وجود آورد.

رضایت درباره علت انتخاب گلزار برای اجرای این مسابقه گفت: محبوبیت و آشنایی مردم با این هنرپیشه خوب و مستعد کشورمان به ما امکان می‌دهد تا جوانان بیشتری را مجذوب کتابخوانی و کسب معلومات کنیم.

موضوعی که از دغدغه های گلزار است و عامل اصلی پذیرش اجرا در برنامه بود. البته نام افراد دیگری هم مطرح بود اما گلزار انتخاب اول بود و هنوز هم درباره دستمزد صحبت نکرده است.

وی از شرکت‌کنندگان خواست تا مراقب کلاه برداری های اینترنتی باشند و اضافه کرد: اپلیکیشن برنامه تمامی سوالات مراحل مختلف را در اختیار علاقمندان قرار داده است، پس از هرگونه عضویت و پرداخت مبالغ مختلف به سایت ها و شبکه های متفرقه اینترنتی پرهیز کنید.

گفتنی است؛ مسابقه تلویزیونی «برنده باش» به تهیه کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی از( ۲۵ مرداد)، پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  نماینده مراغه: مردم را در صَف‌ها ذلیل کرده‌ایم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *