غیررسمی؛ عربستان و هند میزبان استقلال و پرسپولیس غیررسمی؛ عربستان و هند میزبان استقلال و پرسپولیس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / غیررسمی؛ عربستان و هند میزبان استقلال و پرسپولیس

غیررسمی؛ عربستان و هند میزبان استقلال و پرسپولیس

ورزش سه: رسانه های عربی در خبری فوری اعلام کردند که میزبانی گروه استقلال به عربستان و گروه پرسپولیس به هند رسیده است.

همانطور که اعلام شده بود، ظرف ۲۴ ساعت آینده، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی تیم ها و کشورهای میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام خواهد کرد ولی حالا رسانه های عربی از رسیدن میزبانی سه گروه از این رقابت ها به عربستان خبر داده اند.

یک صفحه خبری عربستانی در توئیتر با اعلام خبری اختصاصی مدعی شد که میزبانی گروه های لیگ قهرمانان آسیا فردا به صورت رسمی اعلام می شود ولی از طریق منابعی در کنفدراسیون فوتبال آسیا توانسته است به اسامی تیم های میزبان دست پیدا کند.

غیررسمی؛ عربستان و هند میزبان استقلال و پرسپولیساین صفحه نوشته است که میزبانی گروه نخست با حضور الهلال به کشور عربستان داده شده، گروه دوم که تراکتور در آن حضور دارد در امارات و به میزبانی الشارجه برگزار می شود، گروه سوم که استقلال در آن قرار دارد، در عربستان و به میزبانی الاهلی انجام می شود، گروه چهارم که فولاد در صورت برتری مقابل العین در آن قرار می گیرد نیز در عربستان و به میزبانی النصر برگزار می شود و میزبانی گروه پنجم با حضور پرسپولیس به گوا هندوستان رسیده است.

این صفحه خبری حتی اسامی استادیوم های برگزاری گروه های نمایندگان عربستان را منتشر کرده و مدعی است که گروه الهلال در استادیوم کینگ فهد، گروه الاهلی در ورزشگاه الجوهره و گروه النصر نیز در استادیوم مرسول پارک برگزار خواهد شد.

غیررسمی؛ عربستان و هند میزبان استقلال و پرسپولیس

صفحه توئیتری امارات اسپورت در توئیتر نیز با بازنشر این خبر مدعی شد که میزبانی گروه های اول، سوم و چهارم به عربستان رسیده و امارات به عنوان میزبان گروه دوم انتخاب شده و دیدارهای گروه پنجم نیز در هند برگزار می شود.

حتما بخوانید:  لحظات نفس‌‎گیر از ریزش کوه بر اثر زلزله هرمزگان

پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود که هر کشور می تواند نهایتا میزبانی دو گروه را برعهده بگیرد ولی اکنون طبق ادعای این صفحات خبری، میزبانی سه گروه به تیم های عربستانی داده شده که این مسئله کمی عجیب به نظر می رسد.

به هر شکل این در حالی است که با توجه به مشکلات سیاسی میان ایران و عربستان، امکان سفر تیم های دو کشور به کشور دیگری ممکن نیست و باید دید این اخبار منتشر شده تا چه میزان صحت دارد و در صورت تأیید این اخبار، کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تدبیری برای سفر نمایندگان ایران به عربستان اندیشیده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *