فتحی: آقای گرشاسبی، حاضری‌خور نباش! فتحی: آقای گرشاسبی، حاضری‌خور نباش! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فتحی: آقای گرشاسبی، حاضری‌خور نباش!

فتحی: آقای گرشاسبی، حاضری‌خور نباش!

خبرگزاری تسنیم: امیرحسین فتحی درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدای فصل است و تیم هنوز هماهنگی لازم را ندارد. امیدوارم شرایط تیم روز به روز بهتر شود. بازیکنان خارجی ما به نسبت دیر جذب شدند و به هماهنگی نرسیده‌اند.

مارکوس نیومایر با تیم هماهنگ است، اما بدنش آماده نیست. همام طارق یک هفته است با تیم تمرین می‌کند و همین‌طور الحاجی گرو. این بازیکنان به مرز آمادگی خواهند رسید و امیدواریم با بازگشت مصدومان روزهای خوبی در انتظار تیم باشد و قطعاً هم این اتفاق می‌افتد.

داور پنالتی ما را نگرفت، ۲ آفساید هم به اشتباه گرفتندوی در پاسخ به این سؤال که امتیازات ابتدای فصل اهمیت زیادی دارد و استقلال به راحتی امتیاز از دست می‌دهد، گفت: دقیقاً همین‌طور است، اما هیج تیمی دوست ندارد امتیاز از دست بدهد و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم. برخی مواقع اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد که به سود تیم نیست.

به عنوان مثال، داور برای ما دو آفساید به اشتباه گرفت و یک پنالتی هم نگرفت که اگر می‌گرفت، شاید نتیجه بازی تغییر می‌کرد. البته اگر توپ مرتضی تبریزی تبدیل به گل می‌شد، خیلی اتفاقات رخ می‌داد. امیدوارم اتفاقات از این پس به سود ما رقم بخورد.

امیدوارم از اشتباهات داوری متضرر نشویمسرپرست باشگاه استقلال با اشاره به بحث اشتباهات داوری علیه تیمش تصریح کرد: به عنوانی کسی که در فوتبال مسئولیت داشته‌ام، همیشه به داوری احترام گذاشته‌ام. اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است و امیدوارم این اشتباهات به حداقل برسد. اگر هم قرار باشد اشتباهی رخ دهد، حداقل ما متضرر نشویم.

امیدوارم شاهد دربی آسیایی باشیمفتحی در رابطه با بازی با السد قطر و نگرانی هواداران استقلال با توجه به نتایج اخیر آبی‌پوشان گفت: تیم آماده است و با آمادگی مطلوبی هم به این بازی می‌رسد. هواداران منتظر بازی عالی از تیم در دیدار دوشنبه هفته آینده باشند. اطمینان داریم که السد را در تهران شکست می‌دهیم. امیدوارم پرسپولیس هم الدحیل قطر را شکست دهد تا دربی آسیایی خوبی داشته باشیم.

می‌خواهیم بدهی‌های باشگاه را برای همیشه تعیین تکلیف کنیموی در مورد بحث بدهی‌های باشگاه استقلال و صحبت‌هایی که مبنی بر حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا مطرح می‌شود، تصریح کرد: صحبت‌های خوب و امیدوارکننده‌ای با مسئولان AFC در فضایی خوب و صمیمانه انجام دادیم و قرار بر این شد که بیشترین کمک را به ما کنند.

حتما بخوانید:  پیشنهاد‌های عجیب احمدی‌نژاد به فائزه هاشمی

کمیته‌ای برای تعیین بدهی‌های باشگاه تشکیل داده‌ایم که بتوانیم تا پایان هفته و زمانی که به ما برای مشخص کردن وضعیت بدهی تعیین کرده‌اند، این بدهی‌ها را تعیین تکلیف کنیم. این کمیته از بزرگانی چون نصرالله عبداللهی، اصغر حاجیلو، علی خطیر، هادی مباشری، دکتر امین نوروزی و اینجانب تشکیل شده است. یک‌بار برای همیشه می‌خواهیم بدهی‌ها را تعیین تکلیف کرده و پرداخت کنیم تا مدیری از این پس می‌آید، بدهی نداشته باشد.

صحبت‌های گرشاسبی دور از منطق استسرپرست باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگوی خود در واکنش به اظهارات حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پرسپولیس که در مورد سوپرجام صحبت کرده بود، گفت: صحبت‌های گرشاسبی بسیار و بسیار دور از منطق است. استقلال صددرصد در این پرونده ذی‌حق است.

اینکه کمیته انضباطی و در آینده کمیته استیناف نتیجه را ۳ بر صفر کنند، صددرصد خلاف قانون است. ما مستندات‌مان را به استیناف ارائه کرده و طبق توقعی که داریم، امیدوارم در کمال عدالت و انصاف رأی را صادر کنند تا با هماهنگی سازمان لیگ زمان جدید بازی را تعیین کنند.

تیم در آمریکا نبود که در زمان مقرر در محل برگزاری سوپرجام حاضر نشودفتحی خاطرنشان کرد: بهترین مستندات ما این است که کمیته برگزاری مسابقات و سازمان لیگ سه روز قبل از بازی سوپرجام، غیرقانونی، بدون دلیل قانونی و برخلاف مقررات فدراسیون نتیجه را ۳ بر صفر اعلام کردند و اجازه حضور ما در تهران را گرفته است. تیم در اردوی ترکیه تمرین می‌کرد و در آمریکا نبود که نتواند در زمان مناسب بازگردد.

روزی ۲۰ پرواز از استانبول به تهران داریم، از پروازهای ماهان، کیش ایر تا هر آژانس هوایی دیگر به سمت تهران پرواز دارند. تیم در حال تمرین کردن بود که سازمان لیگ نتیجه را ۳ بر صفر اعلام کرد. سازمان لیگ در مقامی نیست که بازی را ۳ بر صفر اعلام کند. باشگاه استقلال یک بار هم نگفت که بازی نمی‌کند و تنها سه نامه ارسال کرده و درخواست تغییر زمان بازی را داده بود.

حتما بخوانید:  برادر داری اشتباهی صیانت می‌کنی!

تغییر دلیلی برای استنکاف یا عدم حضور نیست. هیچ زمانی نگفتیم شرکت نمی‌کنیم و درخواست تغییر زمان داده بودیم. اگر سازمان لیگ رأی نمی‌داد، قطعاً و بدون تردید در بازی سوپرجام شرکت می‌کردیم. وقتی نتیجه را ۳ بر صفر کردند، تیم باید به چه علت اردوی ترکیه را ترک می‌کرد؟ اگر هم شرکت نمی‌کردیم، می‌توانستند نتیجه بازی را ۳ بر صفر اعلام کنند.

مگر شورای تأمین تصمیم‌گیرنده فوتبالی است؟وی ادامه داد: به ما گفته‌اند که نماینده استقلال به شورای تأمین اعلام کرده که در سوپرجام شرکت نمی‌کند. مگر شورای تأمین مقام فوتبالی و تصمیم‌گیرنده برای برگزاری مسابقه است؟ شورای تأمین تشکیل شده از مقامات امنیتی، اطلاعات، انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی، نماینده دادگستری و … است و فقط در مورد امنیت بازی صحبت می‌کنند.

اگر استقلال قصد شرکت در بازی را نداشت، چرا نماینده ما در جلسه شرکت کرد؟ شرکت نماینده باشگاه موید این است که تیم می‌خواسته در سوپرجام شرکت کند. به یک نفر می‌گوییم برای ناهار شما را دعوت کرده‌ایم. آن فرد تماس می‌گیرد که می‌تواند با خانواده‌اش بیاید یا نه. این حرف یعنی اینکه می‌خواهد بیاید. اگر نمی‌خواست برود، به تماس‌ها پاسخ نمی‌داد یا اصلاً در میهمانی شرکت نمی‌کرد.

ما نامه زدیم که می‌خواهیم زمان بازی تغییر کند، نه اینکه شرکت نکنیم. اگر صحبتی در جلسه شده است، آن جلسه اصلاً فوتبالی نبوده و جلسه امنیتی بوده است. آن جلسه اختیارات قانونی فوتبال را نداشته است. هر صورتجلسه‌ای هم ثبت شده باشد، درست نیست. مگر آنجا کمیته انضباطی یا استیناف بوده که رأی داده‌اند؟!

سازمان لیگ به غلط نتیجه سوپرجام را ۳ بر صفر اعلام کردسرپرست باشگاه استقلال تأکید کرد: ما به همراه وکیل حقوقی و هادی مباشری (معاون اجرایی باشگاه استقلال) در کمیته استیناف از حق‌مان دفاع کردیم و مطمئن باشید رأی به سود استقلال خواهد بود. اگر هم استیناف بخواهد خلاف این رأی را بدهد، به دادگاه CAS‌ شکایت خواهیم کرد و حق استقلال و هواداران‌مان را می‌گیریم تا بستر انجام بازی را فراهم کنیم.

حتما بخوانید:  فرشته روی زمین

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به غلط و برخلاف مفاد اساسنامه نتیجه را ۳ بر صفر اعلام کرده‌اند. مگر سازمان لیگ علم غیب داشت که استقلال در روز بازی نمی‌آید؟ شاید می‌خواستیم بلوف بزنیم که شرکت نمی‌کنیم و روز بازی حضور پیدا می‌کردیم. بهتر بود اجازه می‌دادند روز بازی فرا می‌رسید و سپس رأی می‌دادند.

حقی نداشتند که نتیجه را ۳ بر صفر اعلام کنند. ۳ بر صفر کردن بازی فقط در صلاحیت ارکان قضایی فدراسیون یعنی کمیته‌های انضباطی و استیناف است. اطمینان داریم کمیته استیناف با درایتی که دارد، زمینه بازی آبرومند را فراهم خواهد آورد.

آقای گرشاسبی! آماده خور و حاضری‌خور نباشید!فتحی با اشاره به صحبت‌هایی که گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس انجام داده، گفت: توصیه و نصیحت من به گرشاسبی به عنوان کسی که ۳۰ سال است در این فوتبال حضور دارم و مسئولیت‌های مختلفی داشته‌ام این است که آقای گرشاسبی! جام را در زمین مسابقه و بعد از پایان ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه به دست بیاورید.

اگر ما را بردید و چند گل هم زدید، نوش جان‌تان، اما هیچ وقت دنبال آماده‌خوری و حاضری‌خور نباشید. خیلی دوست نداشته باشید زنگ بزنند و به شما جام بدهند. در تاریخ خواهند نوشت که بازی ۳ بر صفر را با رأی انضباطی داده‌اند و باشگاه استقلال هم معترض بود.

آقای گرشاسبی! این جام به افتخارات باشگاه پرسپولیس اضافه نخواهد شد. به عنوان یک فرد فوتبالی نصیحت می‌کنم که پیگیر بازی جوانمردانه باشید. آقای گرشاسبی! این افتخاری برای شما نخواهد بود که بگویید جام را با نتیجه ۳ بر صفر اعلام شده آوردم!

سوپرجام تجدید نشود به دادگاه CAS شکایت می‌کنیم«هواداران فهیم پرسپولیس هم این جام را نمی‌پذیرند»، وی با بیان این جمله در پایان گفت: به گرشاسبی نصیحت می‌کنم که با بازی جوانمردانه جام بگیرد. این افتخار نیست که یک جا بنشینید و بازی را ۳ بر صفر کنند و جام بگیرید. هواداران استقلال مطمئن باشند که پیگیر سوپرجام هستیم تا این بازی تجدید شود، در غیر این صورت به دادگاه CAS شکایت خواهیم کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *