فرار سرخ‌ها از شکست خانگی در لحظات آخر فرار سرخ‌ها از شکست خانگی در لحظات آخر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرار سرخ‌ها از شکست خانگی در لحظات آخر

فرار سرخ‌ها از شکست خانگی در لحظات آخر

تسنیم: دیدار دو تیم پرسپولیس و هوادار از هفته نهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

فرار سرخ‌ها از شکست خانگی در لحظات آخر

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار بود که در این دیدار با تساوی ۲ – ۲ خاتمه یافت. فرشاد فرجی (۴۱) و سیامک نعمتی (۲+۹۰) برای پرسپولیس و سیدمحمدحسینی (۳۹) و محمدجواد محمدی (۵۴) برای هوادار گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری (۸۴ – سیامک نعمتی)، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (۵۸ – رضا اسدی)، مهدی ترابی (۴۶ – سعید آقایی)، امید عالیشاه، مهدی عبدی (۵۸ – حامد پاکدل) و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب هوادار: مهرداد بشاگردی، سیدمحمد حسینی، صائب محبی (۷۷ – دانیال کردستانی)، محمدجواد محمدی، سپهر روزی‌طلب، مهدی عبدی، معین عباسیان، پیمان میری (۶۹ – حسین صادقی)، نیما انتظاری، سیدمحمد ستاری و محمد چهارمحالی (۷۷ – آرام عباسی).

داور: علی صفایی

نیمه اول

دقیقه ۴: سپهر روزی‌طلب روی فشاری که ابتدای بازی در یک سوم دفاعی پرسپولیس بود، صاحب موقعیت شد که حامد لک مقابل او موفق نشان داد و توپش را در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۱: امید عالیشاه با پاس در عرض پشت محوطه جریمه هوادار مهدی ترابی را صاحب توپ کرد که شوت سنگین این بازیکن را مهرداد بشاگردی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۳: مهدی ترابی این بار در محوطه جریمه هوادار با عبور از مدافعان و از زاویه‌ای بسته اقدام به شوتزنی کرد که باز هم دروازه‌بان هوادار تن به کرنر داد.

دقیقه ۱۴: ارسال روی دروازه هوادار توسط عالیشاه با ضربه سر عیسی آل‌کثیر همراه شد که بار دیگر مهرداد بشاگردی مقابل حملات پرسپولیس مقاومت کرد و کرنر دیگری نصیب شاگردان گل‌محمدی شد.

حتما بخوانید:  آرژانتین و مسی، قهرمان کوپاآمریکا شدند

دقیقه ۱۷: پاسکاری وحید امیری و مهدی ترابی در سمت چپ و در نهایت پاس عرضی امیری به درون محوطه جریمه هوادار، پرسپولیس را صاحب موقعیت خوبی کرد، اما مدافعان هوادار توپ را برگشت دادند. در ادامه همین توپ به سمت راست رفت که روی ارسال زمینی امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا صاحب توپ شود، اما ضربه او خارج از چارچوب بود و به اوت رفت.

دقیقه ۲۳: عیسی آل‌کثیر در سمت راست با توپ‌گیری از مدافعان هوادار موفق شد که خود را در موقعیت قرار دهد، اما توپی را که قصد داشت در دهانه دروازه برای مهدی عبدی ارسال کند، بشاگردی قطع کرد و اجازه نداد این موقعیت خطرساز شود.

دقیقه ۲۸: محمد ستاری ارسالی روی دروازه پرسپولیس انجام داد که مهاجم هوادار این توپ را وارد دروازه کرد، اما پیش از تبدیل شدن این توپ به گل کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه ۳۷: کرنری برای پرسپولیسی‌ها به دست آمد که ارسال امید عالیشاه با یک اثرگذاری به مهدی عبدی رسید و این بازیکن در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت، اما برخورد توپ به دست او و اعلام خطای هند فرصت گلزنی را از عبدی گرفت. هرچند ضربه او در ادامه کار نیز راهی اوت شد و جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۳۹: ارسال روی یک ضربه ایستگاهی به سمت دروازه پرسپولیس به سیدمحمد حسینی رسید که ضربه این بازیکن وارد دروازه پرسپولیس شد. هرچند پیمان میری نیز تلاش کرد روی خط دروازه توپ را وارد دروازه کند تا گل به نام او ثبت شود.

حتما بخوانید:  جاده‌ها لغزنده است، تا می‌شود سفر نروید

دقیقه ۴۱: مهدی ترابی با ارسال خود از روی نقطه کرنر فرشاد فرجی را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه سر این بازیکن تبدیل به گل شد.

دقیقه ۴۳: این بار نوبت مهدی عبدی بود که در محوطه جریمه هوادار در موقعیت گل قرار بگیرد، اما مهرداد بشاگردی بار دیگر تن به کرنر داد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: پرسپولیس از سمت راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال امید عالیشاه به روی دروازه با ضربه سر عیسی آل‌کثیر به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه به اوت تبدیل شد.

دقیقه ۵۴: هوادار صاحب دو کرنر پیاپی شد که ارسال معین عباسیان روی کرنر دوم به دهانه دروازه پرسپولیس با اشتباه حامد لک در مهار توپ مواجه شد تا محمدجواد محمدی دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه ۵۵: محمدجواد محمدی به دلیل خطایی که انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۶۸: ارسالی دیگر روی دروازه هوادار با ضربه سر بی دقت عیسی آل‌کثیر همراه بود که توپ او به اوت رفت.

دقیقه ۶۹: مهرداد بشاگردی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۳: دانیال کردستانی با خطایی در میانه میدان و گرفتن موقعیت حمله پرسپولیس از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱+۹۰: پرسپولیسی‌ها بار دیگر فشار را روی دروازه هوادار زیاد کردند که بازهم بشاگردی تن به کرنر داد.

دقیقه ۲+۹۰: کرنر ارسالی روی دروازه هوادار با ضربه سر سیامک نعمتی همراه شد که توپ پس از برخورد با مهدی عبدی، مدافع هوادار وارد دروازه شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *