فرانسوی‌ها به سرعت در حال مسلمان شدن هستند فرانسوی‌ها به سرعت در حال مسلمان شدن هستند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرانسوی‌ها به سرعت در حال مسلمان شدن هستند

فرانسوی‌ها به سرعت در حال مسلمان شدن هستند

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت:مردم کشور فرانسه به سرعت در حال روی آوردن به اسلام هستند و همین موضوع موجب خشم و عصبانیت سرمداران آنها شده است.

 آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز جمعه با اشاره به توهین صورت گرفته به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام در کشور فرانسه، اضافه کرد: اینکه رییس جمهور فرانسه وارد این مهلکه و معرکه شد نشان می‌دهد که باطن، فهم و درک این فرد مرده است؛ این شخص حتی خودش آزادی بیان ندارد و دستور و دیکته ترامپ و صهیونیست‌ها را اجرا می‌کند.

امام جمعه قزوین افزود: اگر رییس جمهور فرانسه دارای آزادی بیان بود خطاب به هم پیمانان خود می‌گفت، این توهین برای پیشینه و کشور من خسارت بار است و وارد این مساله نمی‌شد اما وی دچار بردگی شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون حدود ۱۰ درصد جمعیت کشور فرانسه مسلمان هستند، درصورتی که قبلا اینطور نبود و به سرعت مردم این کشور درحال روی آوردن به اسلام هستند، البته در کل کشورهای اروپایی شاهد مسلمان شدن مسیحیان و یهودیان هستیم که این موضوع عامل عصبانیت دشمنان اسلام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مومنان واقعی به دین مسیحیت و کلیسایی‌های معتقد به انجیل حضرت مسیح(ع)، باید از این گرایش مردم به اسلام خوشحال شوند چون براساس آیات قرآن ناجوانمردترین دشمنان اسلام، یهودیت و مشرکانی هستند که با صهیونیست همراهی می‌کنند و بهترین دوستانِ مسلمانان، مسیحیان هستند.

وی گفت: آنچه باعث شده رییس جمهور فرانسه عصبانی شود گرایش روزافزون مردم فرانسه به اسلام است، زیرا این فرد گرایش به صهیونیست دارد بنابراین از این توهین حمایت می‌کند.

حتما بخوانید:  ماجرای فامیل‌بازی در واکسیناسیون کرونا

امام جمعه قزوین اضافه کرد: معماری آینده جهان روی نقشه کربلایی‌ها و عاشورایی‌هاست و انقلاب ما نیز براساس همین نقشه شکل گرفت و همه اقشار در هر سنی برای برپاکردن علم انقلاب تلاش کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)، اظهار داشت:پیامبر رحمت واسطه‌ای شده که جامعه ما از اختلاف، کینه و نامهربانی و چنددستگی به دور باشد.

خطیب جمعه قزوین گفت: پیامبر ما خاتم الانبیاست، یعنی پس از ایشان پیامبر و رسول و واسطه وحی وجود ندارد و هرچه پیامبران گذشته آورده اند تمام این آورده‌ها توسط پیامبر اسلام به نتیجه نهایی می‌رسد و ختم می‌شود، به عبارت دیگر خاتم پیامبران منشور الهی را به پایان رساند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *