فرمانده سپاه: نمی‌دانیم به این صد نفر چه بگوییم؟! فرمانده سپاه: نمی‌دانیم به این صد نفر چه بگوییم؟! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرمانده سپاه: نمی‌دانیم به این صد نفر چه بگوییم؟!

فرمانده سپاه: نمی‌دانیم به این صد نفر چه بگوییم؟!

انتخاب: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در همایش بسیج اساتید که با عنوان «استاد در تراز انقلاب» در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: اشتباهی که برخی دارند این است که سپاه را یک نیروی صرفا نظامی می‌دانند درحالیکه سپاه فقط نظامی نیست و از ابتدا هم نظامی نبود بلکه سپاه در همه عرصه‌های اجتماعی فعال است.

جعفری گفت: رقابت‌ها و سیاست‌ها در یک چرخه غلط افتاده و این مشکل کشور است.

وی همچنین بزرگترین مانع پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در داخل کشور را جریان فکری مقابل جریان اسلامی ناب دانست و افزود: آخرین اقدام آن‌ها نامه یکصد نفری است که جمهوری اسلامی با ترامپ مذاکره کند؛ این‌ها با امریکا و دشمن مردم همراهی کرده و زمینه را فراهم می‌کنند.

فرمانده سپاه افزود: اگر بگوییم این صد نفر مامور فضاسازی برای مذاکره با ترامپ نبودند، حتما تعداد قابل توجهشان مامور بودند.

جعفری، برجام را یک موضوع استثنایی دانست و گفت: در این موضوع رهبری اجازه دادند که نتیجه اش بی اعتمادی امریکا بود که مشخص هم شد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر کره شمالی، انقلابی بود، اما انقلاب کمونیستی نه اسلامی و آخر سر هم سازش کرد، اما ما دستور سازش نداریم.

فرمانده سپاه با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه «مگر ملت‌ها و دولت‌ها دیوانه‌اند که بروند با امریکا مذاکره کنند»، گفت: با این بی اعتمادی حالا ما نمی‌دانیم به این‌ها (صد نفر) دیوانه بگوییم یا چیز دیگر.

جعفری خاطرنشان کرد: البته افراد می‌توانند اظهار نظر کنند و کسی هم با آن‌ها کاری ندارد، اما بدانند که اقداماتشان چه تاثیری دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  جنتی: نباید در این مملکت کسی شب گرسنه بخوابد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *