فرمانده ناجا: مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد فرمانده ناجا: مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرمانده ناجا: مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد

فرمانده ناجا: مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه هیچ مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد، گفت: نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی هشیار باشند و هر حرکتی را زیر ذره بین داشته باشند تا نگذارند دشمنان به اهداف خود برسند.

سردار حسین اشتری صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: نیروی انتظامی مسئولیت نظم و آرامش را در کشور بر عهده دارد، امنیت بالاترین نعمت برای هرجامعه ای است، نعمت امنیت و نعمت سلامتی دو نعمت بزرگ است که وقتی آن را در اختیار داریم کمتر قدردان آن هستیم.

وی اضافه کرد: آن‌هایی که فکر می‌کنند با یک سری تحرکات می‌توانند پایه‌های این کشور را متزلزل کنند، جاهل هستند؛ دشمن هر روز نسبت به گذشته پیچیده تر عمل می‌کند ولی اشراف اطلاعاتی و ظرفیت‌های ما نیز افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه امروز هیچ مشکل امنیتی در کشور نداریم، خاطر نشان کرد: ممکن است در یک جایی تحرکاتی وجود داشته باشد ولی اینکه به بن‌بست بخوریم و مشکل را نتوانیم حل کنیم، وجود ندارد؛ در یک جامعه پیشرفته با تنوع قومیت و مذهب ممکن است تخلفاتی ایجاد شود ولی قطعا با آن برخورد و مقابله می‌شود و از این امنیت که در کشور وجود دارد و حاصل خون شهدا است، پاسداری می‌کنیم.

وی گفت: رییس جمهور کم عقل آمریکا که مردم ایران را تهدید می‌کند، باید بداند که روزی مانند رییس جمهورهای گذشته، کنار می‌رود و منفور ملت آمریکا و دنیا می‌شود؛ همچنین پمپئو وزیر خارجه آمریکا ۱۲بند برای براندازی انقلاب تنظیم کرده است که خیال باطلی است.

حتما بخوانید:  وضعیت راه‌های کشور همزمان با بارش برف و باران

آن‌ها مردم ایران و قدرت نظامی کشور را نشناخته‌اند؛ این دشمنی‌ها از ابتدای انقلاب وجود داشته و هربار سرشان به سنگ خورده است، ولی ما باید آماده باشیم و نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی هشیار باشند و هر حرکتی را زیر ذره بین داشته باشند تا نگذارند دشمنان به اهداف خود برسند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *