فریاد آلکنو بر سر تیم: خانواده‌هایتان بازی را می‌بینند فریاد آلکنو بر سر تیم: خانواده‌هایتان بازی را می‌بینند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فریاد آلکنو بر سر تیم: خانواده‌هایتان بازی را می‌بینند

فریاد آلکنو بر سر تیم: خانواده‌هایتان بازی را می‌بینند

ایسنا: سایت لهستانی نوشت که آلکنو بر سر بازیکنان ایران فریاد زد و از نحوه بازی آنها انتقاد کرد.

رسانه ورزشی لهستان پس از شکست سه بر صفر ایران مقابل لهستان مدعی شد که ولادیمیر آلکنو با فریاد بر سر بازیکنان ایران گفته است: خجالت نمی کشید؟ همسران، فرزندان و والدین شما این بازی را تماشا نمی کنند؟!

فریاد آلکنو بر سر تیم: خانواده‌هایتان بازی را می‌بینند

به نظر می آید این فریادهای آلکنو پس از اشتباهات متعدد بازیکنان ایران و از دست دادن امتیاز ها در ست سوم زده شده است چرا که ایران در این ست در اوایل بازی ۶ امتیاز از حریف عقب افتاد.

رسانه ورزشی لهستان پس از شکست سنگین ۳ بر صفر ایران مقابل تیم ملی لهستان در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ در دیگر خبر های خود نوشت: “تیم والیبال لهستان همچنان پیروز می شود! تیم لهستان در پنجمین بازی پیاپی بدون از دست دادن حتی یک ست پیروز شد. به لطف پیروزی برابر ایران، لهستانی ها به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافتند؛ جایی که چهار تیم برتر لیگ ملت ها در آن بازی می کنند.

پیروزی مقابل ایران بسیار چشمگیر بود چرا که بارتوش کورک، میشائو کوبیاک، ماتئوس بینیک،کارول کائوس و کمیل سمنیوک در ترکیب اصلی لهستان حضور نداشتند.

پس از این پیروزی بازیکنان والیبال لهستان مانند طوفان پیش می روند! باید گفت که تیم ملی والیبال لهستان مدعی قهرمانی این رقابت ها خواهد بود.”

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  واکنش مهرعلیزاده به ارسال پیامک حجاب

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *