قابی که شقایق دهقان برای تولد فرزندش منتشر کرد قابی که شقایق دهقان برای تولد فرزندش منتشر کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قابی که شقایق دهقان برای تولد فرزندش منتشر کرد

قابی که شقایق دهقان برای تولد فرزندش منتشر کرد

برترین‌ها: شقایق دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت تولد با انتشار این عکس به استقابل تولد پسرش، نویان قاسمخانی رفت.

او در توضیح عکس نوشت: 

“تو، من نیستی! تو همه اون چیزی که میخواستم باشمی. تولدت مبارک مامان”

قاب مشترک شقایق دهقان و پسر نوجوانش

شقایق دهقان (زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۵۷) بازیگر و نویسنده ایرانی است. عمده فعالیت وی در مجموعه تلویزیونی‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامهٔ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارهٔ هنری پارسی‌زبانان اروپا انتخاب شدند.

در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعهٔ طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. نخستین تجربهٔ بازیگری شقایق دهقان به همراه همسرش مهراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت ساختهٔ صفی یزدانیان در سال ۱۳۹۷ به وقوع پیوست و این زوج هنرمند برای نخستین بار در کسوت بازیگر در کنار هم قرار گرفتند. او در سال ۹۷ با مهراب قاسم خانی متارکه کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  علی نصیریان: بغضم اجازه نمی‌دهد سخن بگویم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *