قاتل «سُلاله» در ملاءعام اعدام شد قاتل «سُلاله» در ملاءعام اعدام شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قاتل «سُلاله» در ملاءعام اعدام شد

قاتل «سُلاله» در ملاءعام اعدام شد

خبرگزاری ایسنا: صبح امروز قاتل سلاله، دختر ۵ ساله آق قلایی در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

ششم اردیبهشت امسال بود که خانواده سلاله، مفقودی او را به پلیس گزارش دادند و پس از شناسایی و بازجویی از یک مظنون، جنازه کودک پیدا شد.

مظنون سابقه‌دار به قتل این کودک اعتراف کرد که بلافاصله بعد از آن کیفرخواست صادر و بعد از تحقیقات و رسیدگی‌ها حکم قصاص صادر شد.

قاتل «سُلاله» اعدام شد

این حکم امروز در محل وقوع جرم در روستای گری دوجی شهرستان آق قلا اجرا شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان نیز در این خصوص با اشاره به اینکه سلاله چند ساعت پس از ربوده شدن به قتل رسید، گفت: پس از گم شدن سلاله با پیگیری‌های خانواده او یکی از اهالی روستا که معتاد و سابقه‌دار بود، بازجویی شد و در نهایت لب به اعتراف گشود. پس از اقرار متهم و اثبات جرم، به درخواست خانواده سلاله، دادگاه برای متهم حکم اعدام در محل وقوع جرم را صادر کرد و حکم اعدام در کمتر از نه ماه از وقوع جنایت به اجرا در آمد.

هادی هاشمیان خاطرنشان کرد: اهالی روستا در تحقیقات گفته بودند قاتل سلاله، چند سال پیش نیز اقدام به کودک آزاری کرده بود اما خانواده آن کودک شکایتی در مرجع قضایی ثبت نکرده بودند.

لازم به ذکر است قاتل فردی معتاد و سابقه دار بود و در بازجویی ها گفته بود برای درخواستی به منزل یکی از اقوام کودک مراجعه کرده اما با پاسخ منفی آن خانواده روبرو شده و هنگام خروج از منزل این افراد، با هدف انتقام از اهالی خانه این دختربچه را که از بستگان این خانواده بود، ربود و پس از انتقال به انبار خانه یکی از روستاییان که در منزل نبودند، خفه کرد. در پزشکی قانونی هم علت مرگ دختربچه خفگی عنوان شده بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  والی دیدنی جوردی آلبا مقابل اتلتیکومادرید

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *