قیمت دلار سد مقاومتی ۱۸هزار تومان را شکست قیمت دلار سد مقاومتی ۱۸هزار تومان را شکست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قیمت دلار سد مقاومتی ۱۸هزار تومان را شکست

قیمت دلار سد مقاومتی ۱۸هزار تومان را شکست

برترین‌ها: روند افزایشی قیمت دلار و سکه در آخرین روز هفته نیز متوقف نشد و هر دلار آمریکا به مبلغ ۱۸ هزار و ۳۵۰ تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز (۲۹ خرداد ۹۹) هر دلار آمریکا به مبلغ ۱۸ هزار و ۳۵۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش می رسد.

نرخ خرید هر دلار در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان عنوان شده است.

قیمت دلار سد مقاومتی ۱۸هزار تومان را شکست

برخی اخبار تائید نشده حکایت از فروش دلار به قیمت ۱۸۸۰۰تومان هم دارد!

سد مقاومتی دلار پیش تر از سوی فعالان بازار برابر با ۱۸ هزار تومان اعلام شده بود که این سد شکست. سد مقاومتی دوم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان تعریف شده است و حالا با رشد قیمت‌ها، ارز شاخص بازار ایران در حال نزدیکی به سد مقاومتی دوم و حتی نزدیک شدن به کانال ۱۹هزار تومان است!

قیمت دلار سد مقاومتی ۱۸هزار تومان را شکست

سکه تمام بهار آزادی ۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان شد

نادر بذر افشان دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران به باشگاه خبرنگاران گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با قیمت ۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و۸۶۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۲۶ دلار رسیدو هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۷۵۹ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌شود.

حتما بخوانید:  ترامپ: به مبتلایانِ کرونا ضدعفونی‌کننده تزریق کنید!

بذر افشان افزود: در حال حاضر حباب سکه حدود ۴۰۰ هزار تومان است. دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت: افزایش نرخ ارز بر بازار طلا و سکه تاثیر گذاشت و باعث افزایش قیمت سکه و طلا شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *