لپ‌تاپ ۲ در ۱ جدید ایسوس لپ‌تاپ ۲ در ۱ جدید ایسوس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لپ‌تاپ ۲ در ۱ جدید ایسوس

لپ‌تاپ ۲ در ۱ جدید ایسوس

فرارو: لپ تاپ Asus ExpertBook B3 Detachable در تاریخ ۷ ژانویه در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ عرضه شد.

لپ تاپ ۲ در ۱ جدید ایسوس دارای تراشه اسنپدراگون ۷c نسل ۲ کوالکام می‌باشد و حداکثر از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی WUXGA LCD با حداکثر روشنایی ۳۲۰ نیت و صفحه نمایش براق است. Asus ExpertBook B3 Detachable دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. باتری این لپ تاپ ۲ در ۱ نیز، یک باتری ۳۸ وات ساعتی می‌باشد. این محصول در رنگ مشکی عرضه خواهد شد. ایسوس هنوز زمان عرضه و قیمت این لپ تاپ را اعلام نکرده است.

لپ‌تاپ ۲ در ۱ جدید ایسوس

ویژگی های لپ تاپ Asus ExpertBook B۳ ایسوس

سیستم عامل لپ تاپ جدید ایسوس، ویندوز ۱۱ می‌باشد. این لپ تاپ ۲ در ۱، دارای یک صفحه نمایش ال سی دی ۱۰.۵ اینچی WUXGA (۱۹۲۰x۱۲۰۰ پیکسل)، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و پوشش رنگی ۱۲۱ درصدی RGB می باشد. از سایر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به برخورداری از وایفای ۵ با استاندارد ۸۰۲.۱۱ ac، بلوتوث نسخه ۵.۱، یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C و و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کرد.

لپ‌تاپ ۲ در ۱ جدید ایسوس

Asus ExpertBook B3 همچنین از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای حذف نویز و فناوری کاهش نویز سه بعدی برای دوربین سلفی استفاده می‌کند. این لپ تاپ یک اسلات اختصاصی برای قلم در گوشه سمت راست بالا دارد.

لپ‌تاپ ۲ در ۱ جدید ایسوس

لپ تاپ جدید ایسوس دارای ساختار MIL-STD810H می‌باشد. باتری این لپ تاپ، یک باتری لیتیومی ۳۸ وات ساعتی می‌باشد که با استفاده از شارژر ۴۵ واتی USB Type-C شارژ می‌شود. ابعاد این لپ تاپ ۲۶۰.۳ در ۱۷۲.۱ در ۸.۹ میلی متر و وزن آن ۶۳۰ گرم است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  انگار بانوان بسکتبال ایران، رقبای نامرئی دارند!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *