لیست تیم ملی؛ علیه برانکو و در خدمت توشاک لیست تیم ملی؛ علیه برانکو و در خدمت توشاک | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لیست تیم ملی؛ علیه برانکو و در خدمت توشاک

لیست تیم ملی؛ علیه برانکو و در خدمت توشاک

کی روش علی رغم همه حرف و حدیث ها بازهم به ایران برگشت و همان طور که پیش بینی میشد دوباره و چندباره قهر و نازهایش تمام شد و به تیم ملی بازگشت او برگشته و قرار است امروز لیست تیم ملی اعلام شود، البته که لیست تیم ملیِ کی روش همیشه خط کشی ها و چارچوب های ذهنی خاصی داشته و صرفا ربطی به آمادگی بازیکنان دعوت شده نداشته و ندارد.

حضور دائمی خانزاده که این بار هم دعوت شده هیچ وقت هم نه درخشش خاصی داشته و نه اصلا به کار تیم ملی آمده از جمله خط کشی های لیست تیم ملیِ کی روش است، در تیم کی روش البته شاگرد برانکو بودن هم یک سَم است، مثلا حتی اگر سید جلال حسینی هم که باشی خط می خوری چون تیم برانکو را در آسیا نجات داده ای و …همین می شود که از پرسپولیس حالا فقط یک سهمیه مانده و آن طور که مطلعان می گویند فقط بیرانوند در تیم ملی خواهد بود.

لیست تیم ملی؛ علیه برانکو و در خدمت توشاک

از طرفی رامین رضائیان و طارمی به عنوان جبهه مخالف برانکو در تیم کی روش فیکس هستند و البته که به این بازی ها عادت کرده ایم و نباید و نمی شود از کی روش انتقاد کرد، چون تیم او باعث و بانی فوتبال اتوبوسی است و همان فوتبالی که لیگ را چند پله اُفت داده! از این ها که بگذریم به جدیدترین ملاحظه کی روش می رسیم: شاگرد توشاک باش و در تیم ملی بمان.

حاج صفی، شجاعی، دژاگه و حالا مورد خاص اسماعیلی فر، بازیکنی که حتی در سرچ گوگل هم چیزی درباره اش نیست! هر چه با برانکو بودن به مذاق کی روش خوش نمی آید با توشاک بودن حال او را خوب می کند به این ها اضافه کنید مثلا دعوت شدن یک به شدت معمولی مثل آرمین سهرابیان و نیمکت نشینی مثل سیدحسین حسینی!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ۴۸۰۰حساب کاربری توئیتر نزدیک به ایران بسته شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *