ماجرای عجیب خرید جنجالی شهر خودرو ماجرای عجیب خرید جنجالی شهر خودرو | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ماجرای عجیب خرید جنجالی شهر خودرو

ماجرای عجیب خرید جنجالی شهر خودرو

فوتبالی: باشگاه شهرخودرو اعلام کرد در نقل و انتقالات زمستانی با ۳ بازیکن آفریقایی وارد مذاکره شده و در صورت توافق با آنها، این بازیکنان شاگرد داود سیدعباسی شوند. از این جمع سه نفره، دو بازیکن سودانی وارد ایران شدند که فقط خبر عقد قرارداد با یکی از این دو نفر- تیتو اکلو مهاجم ۲۶ ساله – در کانال باشگاه مشهدی منتشر شده است.

در چنین شرایطی، برخی کانالهای تلگرامی مدعی شده‌اند که بازیکن آفریقایی مدنظر شهرخودرو که در بدو ورود به مشهد ناپدید شده، کشته شده است و جسد او در بیابان های اطراف سبزوار پیدا شده است!

ماجرای عجیب خرید جنجالی شهر خودرو

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی به اینجا ختم شد که یکی از مدیران باشگاه شهرخودرو اعلام کرد خبر مطرح شده درباره ناپدید شدن و قتل بازیکن این تیم اصلا صحت ندارد و این باشگاه از طریق وکیلش، قطعا این مساله را پیگیری خواهد کرد. نکته عجیب اینکه این فرد مسئول در باشگاه شهرخودرو تاکید زیادی روی این ماجرا داشت که اسمی از او برده نشود و با بیان اینکه در جلسه است، خیلی زود به این تماس تلفنی پایان داد.

از این عجیب‌تر اینکه رسانه باشگاه شهرخودرو هم تا لحظه انتشار این خبر، هیچ واکنشی به چنین شایعه فوق‌العاده عجیبی نشان نداده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سلحشوری: به خاطر حمایت از روحانی شرمنده‌ام

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *