مجیدی: قائدی قلب من بود مجیدی: قائدی قلب من بود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مجیدی: قائدی قلب من بود

مجیدی: قائدی قلب من بود

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من از مددی و ملکیان تشکر می‌کنم که برای جذب بازیکنان، نهایت همکاری را کردند.

فرهاد مجیدی در ابتدای تمرین امروز (سه‌شنبه) استقلال درخصوص شایعه اختلاف میان او و احمد مددی اظهار داشت: من از مددی و ملکیان تشکر می‌کنم که برای جذب بازیکنان، نهایت همکاری را کردند. ما قرارداد آغاسی، نیک‌نفس و حسین‌زاده را ثبت کردیم و با چهار بازیکن دیگر هم تقریباً توافق نهایی صورت گرفته که آنها به باشگاه می‌آیند تا قرارداد ببندیم.

مجیدی: قائدی قلب من بود

وی درخصوص انتخاب جواد زرینچه به‌عنوان سرپرست تیم استقلال و سپس جدایی او و اینکه گفته شد مجیدی حاضر نیست بدون فرزاد مجیدی به فعالیتش در این باشگاه ادامه بدهد، تصریح کرد: من زرینچه را بسیار دوست دارم و زمانی که به استقلال آمدم، او کاپیتان تیم بود. ملکیان با من صحبت کرد و گفت می‌خواهند زرینچه را به‌عنوان سرپرست تیم معرفی کنند. من از این موضوع استقبال کردم و او را در باشگاه دیدم، اما نمی‌دانم چه مسئله‌ای باعث شد که زرینچه چنین تصمیمی (تصمیم به جدایی) گرفت.

سرمربی استقلال با تمجید از برادرش گفت: تشکر ویژه‌ای از فرزاد می‌کنم که فصل گذشته هم خیلی به ما کمک کرد. من و فرزاد از فرزندان باشگاه استقلال هستیم و فرقی نمی‌کند چه سمتی داشته باشیم. ما با تمام وجود در خدمت استقلال هستیم و فرزاد این فصل هم کنار ما خواهد بود. مهم نیست او چه سمتی دارد و تمام تلاش خود را برای استقلال کرده است.

مجیدی در مورد اینکه گفته بود جدایی مهدی قایدی از استقلال منتفی شده و این بازیکن در نهایت به شباب الاهلی پیوست، بیان کرد: هیچ مربی نمی‌خواهد بهترین بازیکنش را از دست دهد. مهدی برای من نه تنها بهترین بازیکن، بلکه از لحاظ اخلاقی هم بهترین بود. او قلب من بود و احساس کنید قلبم از من جدا شد. با این حال نمی‌خواستم در این موضوع خودخواه باشم. قایدی جوان است و قرارداد خیلی خوبی از خارج از کشور دریافت کرده بود. فوتبالیست‌ها در دوران بازیگری خود باید آینده خود را هم تأمین کنند و آینده مهدی را در نظر گرفتم.

حتما بخوانید:  سعید مرتضوی آزاد شد

وی با بیان اینکه با قایدی در دُبی صحبت کرده است، خاطرنشان کرد: روحیات او به گونه‌ای بود که می‌خواست در دُبی و تیم شباب الاهلی بازی کند. من مخالفتی نکردم و نمی‌خواستم خودخواه باشم. قایدی بازیکن تأثیرگذار استقلال بود و به اعضای هیئت مدیره هم گفتم که نمی‌توانیم در فوتبال ایران، جانشینی برای او پیدا کنیم. مهدی بهترین وینگر فوتبال ماست و مانند او نداریم. اختلاف سنی زیادی با قایدی ندارم و او را مانند برادر کوچکترم دوست دارم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه ادامه کار بدون قایدی سخت است، عنوان کرد: این قرارداد از لحاظ مالی برای استقلال هم خوب بود و باشگاه توانست بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کند. من از باشگاه الاهلی شناخت داشتم و با این تیم، قهرمان لیگ امارات شدم. مدیران الاهلی از مثبت‌ترین و بهترین انسان‌هایی هستند که در زندگی‌ام دیده‌ام و برای مهدی آرزوی موفقیت می‌کنم. هواداران مطمئن باشند قلب و روح او با استقلال است و هیچ‌وقت قایدی را از استقلال جدا نمی‌دانم.

مجیدی در این باره که او وظیفه ندارد با بازیکنان مذاکره کند، اظهار داشت: من واقعیت را می‌گویم. مددی کمال همکاری را با ما داشت و مذاکره با بازیکنان وظیفه من نبود، اما دیدم حضورم در جلسات به تیم کمک می‌کند و هر کمکی از دستم بربیاید، انجام می‌دهم. استقلال تیم خودم است. قبلاً گفته بودم نمی‌خواهم یک بازیکن هم از جمع ما جدا شود، اما برخی بازیکنان شرایط ما را قبول نکردند و برخی دیگر که پذیرفتند، در تمرین شرکت کردند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *