محرومیت مادام‌العمر چند بازیکن لیگ برتری محرومیت مادام‌العمر چند بازیکن لیگ برتری | آوتاف
خانه / اخبار داغ / محرومیت مادام‌العمر چند بازیکن لیگ برتری

محرومیت مادام‌العمر چند بازیکن لیگ برتری

خبرگزاری دانشجو: با توجه به مرگ های ناگهانی در فوتبال که در سال های اخیر بیشتر شده کمیته پزشکی فیفا برای فدراسیون های ملی شرایط پزشکی جدیدی را برای بازیکنان تعیین کرده و بازیکنان در صورت پاس کردن این وضعیت ها می توانند اجازه بازی در لیگ حرفه ای را پیدا کنند که متاسفانه این مجوز برای برخی بازیکنان لیگ برتری و دسته اولی صادر نشده است و آنها باید فوتبال را کنار بگذارند.

این توصیه در حالی از سوی ایفمارک به بازیکنان اعلام شده که در سال های اخیر آنها بدون هیچ مشکلی در لیگ برتر و لیگ یک مشغول بازی برای تیم های خود بودند.

محرومیت مادام‌العمر چند بازیکن لیگ برتری

تایید نشدن این بازیکنان که تعداد آنها کم نیست به دلیل مشکلات قلبی است و به خاطر مشکلات پیش زمینه ای که دارند ممکن است در آینده در زمین فوتبال دچار مشکل شوند. تلاش این دست از بازیکنان برای بازگشت به زمین فوتبال بی نتیجه مانده و جالب اینکه ایفمارک حتی با تعهد کتبی این فوتبالیست ها حاضر نشده مجوز بازی آنها را در لیگ برتر یا لیگ یک صادر کند.

این بازیکنان حاضر شده اند تعهد بدهند هر اتفاقی در زمین فوتبال رخ بدهد مسئولیت با خودشان است اما ایفمارک می گوید حاضر نیست تعهدی را بپذیرد که ممکن است منجر به مرگ فوتبالیست در زمین فوتبال شود. این بازیکنان حتی حق تمرین با تیم های تحت قرارداد را ندارند و از سوی ایفمارک به باشگاه ها تاکید شده در صورتی که در تمرین اتفاقی برای این دست از بازیکنان رخ دهد مسئولیت آن بر عهده باشگاه ها است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اتفاق ناگوار برای دختر سه ساله در بیمارستان شیراز

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *