محمد قوچانی: اصلاحات نیاز به اصلاحات دارد محمد قوچانی: اصلاحات نیاز به اصلاحات دارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / محمد قوچانی: اصلاحات نیاز به اصلاحات دارد

محمد قوچانی: اصلاحات نیاز به اصلاحات دارد

محمد قوچانی، روزنامه‌نگار شناخته‌شده‌ی اصلاح‌طلب امروز در مقاله‌ای بلند بالا در روزنامه سازندگی (ارگان حزب کارگزاران) از «سرا»، تشکیلات اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس انتقاد کرده: «سرا» همچون نوزادی نارس که به علت زایمان زودرس ممکن است مرده به دنیا بیاید.

قوچانی با این جمله نسبتش را با جریان فوق‌الذکر روشن می‌کند و در ادامه می‌نویسد: دموکراسی در نظر برخی دوستان همان دیکتاتوری اکثریت است و این تشکیلات منجر به واگرایی می‌شود. در واقع قوچانی این تشکیلات را دچار معضل ساختارهای هرمی می‌داند که از بالا به پایین جذب می‌کنند و در چنین ساختاری تشخیص فرصت‌طلب از سیاست‌ورز مشخص نیست.

محمد قوچانی: اصلاحات نیاز به اصلاحات دارد

قوچانی تلویحا از احزابی نظیر: اعتمادملی، کارگزاران، مجمع روحانیون مبارز، دفتر تحکیم وحدت، اتحاد ملت و ندای ایرانیان می‌خواهد که به وضع انتخاباتی اصلاح‌طلبان سرو سامانی بدهند. تاکید روحانی بر عملگرایی است و او «اصلاحات در اصلاحات» را پیشنهاد می‌کند و حتی در جایی از یادداشت تاکید می‌کند که دولت عملگراتر رفسنجانی، کلید پاستور را به محمد خاتمی داد و دولت خاتمی کلید را به کسی همچون احمدی‌نژاد داد.

قوچانی با این جمله مقاله‌اش را تمام می‌کند: « اصلاح‌طلبی در آستانه ایستادن بر سر خویش قرار گرفته است، باید دوباره آن را برپا کرد»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ربیعی: تمام تصمیمات برای حفظ جان مردم است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *