«محمد معتمدی» ممنوع الکار شد «محمد معتمدی» ممنوع الکار شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / «محمد معتمدی» ممنوع الکار شد

«محمد معتمدی» ممنوع الکار شد

محمد معتمدی، خواننده سرشناس موسیقی سنتی ایرانی از ممنوع‌الکار شدنش توسط اداره اماکن پلیس خبر داد.در متن یادداشتی که وی در صفحه‌ی شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده آمده است:

«کنسرت رایگان با همه فراز و فرودهایش گذشت و در این رهگذر تجربه من از شناخت واقعیت هاى جامعه بیشتر از پیش شد.

شاید اگر روزى عنوان شود در طى یک سال اخیر چه افراد و جریان هایى موافق این کنسرت بودند و براى اجرا شدنش تلاش و رایزنى کردند و چه افراد و جریان هایى سعى در کارشکنى و سنگ اندازى داشته اند براى اکثر مردم باور کردنى نباشد. چون آنچه حقیقت است با آنچه تصور خیلى از ماهاست خیلى متفاوت است.

این که طیفى از روزنامه ها مدت ها تیتر اولشان برپایی کنسرت خیابانى بود ولى در قبال این کنسرت موضعى بالاتر از سکوت محض نگرفتند هم براى من عجیب نبود. چون دیگر پس از بیست سال فعالیت حرفه اى،مناسبات حاکم بر فضاى موسیقى ایران را مى شناسم.

خوشحالى من از شادى مردمى است که با یک حس خوب و مثبت به خانه هایشان رفتند و مى دانم این انرژى مثبت را فردا و فردا ها باخود به جامعه برده اند و در شهر پراکنده کرده اند.

به هر روى امیدوارم این اتفاق آغاز خوبى براى اجراى اینگونه کنسرت هاى رایگان از سوى همه اهالى موسیقى باشد.

از همه ممنونم، حتى پلیس محترم اماکن که اخیراً بنده را ممنوع الکار کردند. بخاطر اینکه مجوز بنده فقط براى پلى بک صادر شده بود ولى ما با ارکستر و نوازندگان خانم و آقا روى صحنه رفتیم.

حتما بخوانید:  ریحانا، خواننده مشهور، قهرمان ملی باربادوس شد

من نیز این موضوع را شنبه گذشته متوجه شدم وقتى از سوى مدیرعامل محترم برج میلاد تهران از رفتن روى صحنه منع شدم و این ممنوعیت به بنده ابلاغ شد.

البته اقرار مى کنم که سه ساعت مانده به آغاز کنسرت خیابانى در پارک آب و آتش، این موضوع که نباید ارکستر روى استیج بیاید و فقط اجازه پلى بک دارم به صورت تلفنى قویاً به بنده گوشزد شد ولى بنده اهمیتى ندادم حتى نگذاشتم رهبر ارکستر و اعضاى محترم گروه بویی ببرند.

این کنسرت باید اجرا مى شد و بنده حاضرم تاوانش را به تنهایى بپردازم.»

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *