مرغ دو نرخی شد، ممنوعیت صادرات تخم‎‌مرغ مرغ دو نرخی شد، ممنوعیت صادرات تخم‎‌مرغ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مرغ دو نرخی شد، ممنوعیت صادرات تخم‎‌مرغ

مرغ دو نرخی شد، ممنوعیت صادرات تخم‎‌مرغ

عظیم حجت عضو اتحادیه مرغداران گوشتی درباره آخرین تحولات بازار مرغ اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۹ هزار و ۲۰۰ و متوسط مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی با اشاره به اینکه عرضه مرغ در بازار دو نرخی شده است، افزود: هم اکنون بخشی از مرغ تولیدی با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و بخشی با نرخ آزاد به طور متوسط در استان‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تا ۱۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

حجت ادامه داد: پشتیبانی امور دام در راستای تنظیم بازار به ازای تحویل هر کیلو گوشت مرغ، ۷ کیلو دان با نرخ مصوب به مرغداران تحویل می‌دهد که انتظار می‌رود با ارسال اولین محموله‌های دان این میزان افزایش یابد تا بازار به آرامش برسد.

وی در پایان درباره اینکه برخی مغازه‌های پروتئینی هر کیلو مرغ را با نرخ بالاتر از ۱۳ تا ۱۴ هزار تومان عرضه می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به آنکه برخی فروشگاه‌ها هزینه بالاتری دارند، از این رو مرغ را با نرخ‌های بالاتری در بازار عرضه می‌کنند که سندیکای فروشگاه‌ها باید بر این موضوع نظارت داشته باشد.

صادرات گوجه فرنگی آزاد، تخم مرغ ممنوع شد

بر اساس مکاتبات انجام گرفته از سوی وزارت صنعت، سازمان توسعه تجارت و گمرک کشور، صادرات آخال حبوبات و گوجه فرنگی آزاد شد و در مقابل صادرات کاغذ و کارتن بسته بندی، فیلم پلی استر شفاف، تخم مرغ خوراکی و غیرخوراکی، جوجه یک روزه، پیله کرم ابریشم، ابریشم خام، ضایعات ابریشم، نخ ابریشم، پشم خام و نخ و الیاف پشمی تابیده شده ممنوع شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  خواستگاری مقابل دوربین در رقابت‌های المپیک

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *