مرگ سیاسیِ عطاالله مهاجرانی یا خودزنی در لندن مرگ سیاسیِ عطاالله مهاجرانی یا خودزنی در لندن | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مرگ سیاسیِ عطاالله مهاجرانی یا خودزنی در لندن

مرگ سیاسیِ عطاالله مهاجرانی یا خودزنی در لندن

برترین‌ها: عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت خاتمی که سال‌هاست لندن‌نشین است و به قولی اپوزیسیون می‌نماید، توئیتی می‌کند که برخی کاربران فضای مجازی را عصبانی می‌کند.

مهاجرانی در توئیتر خود نوشت: 

ززز

تنها واکنش رسمی اما واکنش علی نظری سردبیر روزنامه مستقل است که نسبت به موضع‌گیری‌های مهاجرانی خیلی آشکار و صریح و بی‌پرده می‌نویسد.

او در یادداشت خود نوشت: دلم برای همشهری خوش سخن و صاحب قلمم می‌سوزد. هرگاه از این سیاستمدار اراکی- شیرازی یادداشتی می‌خوانم، در می‌یابم که ایشان به بلندگوی تمام عیار نظام جمهوری اسلامی در بیرون از مرزها تبدیل شده است.

در طول چند سال گذشته هرگاه که این وزیر اسبق جمهوری اسلامی به تلویزیون بی بی سی آمده به شکلی کاملا آشکار و عیان به براندازان می‌تازد و طوری از سیاست‌های جمهوری اسلامی دفاع می‌نماید که حتی اصول‌گرایان تندرو هم به این میزان تسلط و چیرگی نمی‌توانند مدافع تمام قد نظام باشند. چندی پیش با یکی از اصول‌گرایان درباره مواضع اخیر مهاجرانی صحبت می‌کردم، از وی پرسیدم این روزها مهاجرانی بخاطر مواضع حمایتی‌اش از رهبری و نظام به سیبل مخالفان حکومت اسلامی تبدیل شده است، چرا مقامات امنیتی کشور به این همه استغاثه‌های وی اعتنایی نمی‌کنند؟ شاید در پس پرده این همه اظهارات متملقانه مهاجرانی، گرفتن مجوز از مسئولان نظام برای بازگشت به کشور باشد.

اما مهاجرانی همچنان بر رویه کنونی مبنی برحمایت از جمهوری اسلامی اصرار می‌ورزد. روز به روز در بین مخالفان جمهوری اسلامی منفورتر می‌گردد و مقامات جمهوری اسلامی هم بر صداقتش تردید دارند، به قول مثل معروف از شهر رانده و از ده مانده است. اما در بین ده‌ها چهره سرشناس سیاسی که طی سال‌های اخیر از کشور به تبعید خود خواسته دست زده‌اند، فقط مهاجرانی است که نه در غربت دلش شاد است نه رویی در وطن دارد! امیدوارم مسئولان نظام جمهوری اسلامی به این همه تلاش‌های متملقانه آقای مهاجرانی پاسخی مثبت دهند تا این فرد مضطر و گرفتار به وطن برگردد.

حتما بخوانید:  بازیگر برنده اسکار در تظاهرات مقابل سفارت روسیه

و بعد جمیله کدیور همسر مهاجرانی به حمایت از او یک پست اینستاگرامی می‌گذارد. برای این که دلیل عصبانیت از مهاجرانی را درک کنید یک مثال شاید گویا باشد، مهاجرانی شده چیزی شبیه علی علیزاده.

ززز

جمیله کدیور در اینستاگرام خود اینگونه می نویسد: جوا بی کوتاه به اقای علی نظری سردبیر روزنامه غیرمستقل مستقل: نمیدانم مقاله سفارشی امروزتان که با ادبیات امدنیوز مملو از دروغ و تهمت نوشته شده با هزینه و دستور چه کسی نوشته اید. با هراسی پیدا برای پنهان کردن موضوعی، با دروغ پراکنی و به نحوی غیرحرفه ای درصدد کسب خواننده برای نشریه تان هستید، ولی ظاهرًا سوراخ دعا را گم کرده اید. بدانید که پاسخ ندادن به أمثال شما و منبع گمنام شما به منزله پاسخ نداشتن نیست. بقول سعدی شاعر بزرگ و پرآوازه:

آن است جوابش که جوابش ندهی. توصیه می کنم قدری تقوا پیشه کنید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *