مصدومیت، بلای جان حمیده؛ عباسعلی حذف شد مصدومیت، بلای جان حمیده؛ عباسعلی حذف شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مصدومیت، بلای جان حمیده؛ عباسعلی حذف شد

مصدومیت، بلای جان حمیده؛ عباسعلی حذف شد

خبرگزاری تسنیم: در چهاردهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، دو نماینده کاراته کشورمان به روی تاتامی می‌روند؛ نمایندگانی که آخرین ورزشکاران شرکت کننده از ایران در این دوره از بازی‌ها نیز هستند.

برنامه و نتایج رقابت حمیده عباسعلی و سجاد گنج‌زاده به شرح زیر است:

* کاراته بانوان: حمید عباسعلی در وزن ۶۱+ کیلوگرم بانوان که گروه دوم قرار گرفته است، در نخستین مبارزه خود در این گروه از ساعت ۱۰ صبح برابر «لامیا ماتوب» از الجزایر، دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۸ و ۲ طلا و ۲ نقره مسابقات قهرمانی آفریقا قرار گرفت و ۴ بر صفر به برتری دست یافت.

عباسعلی در دومین مبارزه برابر «الینا کویریچی» از سوئیس، دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۲ و برنز بازی‌های اروپایی در سال ۲۰۱۹ به روی تاتامی رفت و ۴ بر صفر شکست خورد.

ملی‌پوش کاراته کشورمان در سومین مبارزه مقابل «فریال عبدالعزیز» از مصر، دارنده مدال نقره بازی‌های آفریقایی در سال ۲۰۱۹ قرار گرفت و ۹ بر ۷ پیروز شد تا شرایطش برای صعود به نیمه نهایی و قطعی شدن مدال برنزش بهتر شود.

«گانگ لی» از چین آخرین حریف عباسعلی بود. ملی‌پوش کشورمان برابر این حریف ۸ بر ۴ باخت و شانس صعود به نیمه نهایی و کسب مدال برنز را از دست داد. عباسعلی در این رقابت از ناحیه زانوی پای چپ مصدوم شد و نزدیک به نیمی از زمان مبارزه را با مصدومیت دنبال کرد. به نظر می‌رسد او دوباره از ناحیهای مصدوم شده که سال گذشته عمل جراحی داشت.

از این گروه دو کاراته‌کا به مرحله نیمه نهایی می‌روند و در صورتی که عباسعلی در جمع دو ورزشکار برتر گروهش قرار بگیرد، مدال برنز او مسجل خواهد شد.

حتما بخوانید:  جزییات دقیق عملیات ترور شهید فخری‌زاده

مصدومیت، بلای جان حمید عباسعلی

مصدومیت، بلای جان حمید عباسعلی

مصدومیت، بلای جان حمید عباسعلی

مصدومیت، بلای جان حمید عباسعلی

مصدومیت، بلای جان حمید عباسعلی

مصدومیت، بلای جان حمیده عباسعلی

* کاراته مردان: سجاد گنج‌زاده در وزن ۷۵+ کیلوگرم از ساعت ۱۲:۰۲ به ترتیب برابر «ایوان کوویچ» از کرواسی، «طارق حمدی» از عربستان، «برایان ایر» از آمریکا و «دانیل گایسینسکی» از کانادا قرار می‌گیرد. در پایان مرحله گروهی، دو نفر برتر راهی نیمه نهایی خواهند شد و مدال برنزشان قطعی می‌شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی وزن ۶۱+ کیلوگرم بانوان ساعت ۱۴:۵۰ و رقابت‌های وزن ۷۵+ کیلوگرم مردان برای مشخص شدن نفرات فینالیست ساعت ۱۵:۰۷ برگزار می‌شود. همچنین ساعت برگزاری فینال وزن ۶۱+ کیلوگرم بانوان ۱۵:۲۵ و فینال وزن ۷۵+ کیلوگرم مردان ساعت ۱۵:۳۵ تعیین شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *