«مصطفی تاجزاده» رسماً اعلام کاندیداتوری کرد «مصطفی تاجزاده» رسماً اعلام کاندیداتوری کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / «مصطفی تاجزاده» رسماً اعلام کاندیداتوری کرد

«مصطفی تاجزاده» رسماً اعلام کاندیداتوری کرد

ایلنا: معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات به طور رسمی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرد.

«مصطفی تاجزاده» رسماً اعلام کاندیداتوری کرد

سیدمصطفی تاجزاده با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

من سیدمصطفی تاجزاده، شهروندی از تبار مشروطه‌خواهان و اصلاح‌گران با استمداد از روح پاک شهیدان عدالت و آزادی وارد میدان انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شوم، برای تغییر و برای اصلاحات ساختاری، رویکردی و رفتاری. می‌آیم برای استقرار دموکراسی در ایران، صلح در منطقه و تعامل با جهان می‌آیم تا از حقوق محرومان، به‌ویژه کارگران و معلمان و همه‌ی حقوق‌بگیران ثابتی دفاع کنم که فشار تحریم و خودتحریمی و بی‌کفایتی‌، قامت‌شان را خم کرده، سلامت و عزت آن‌ها را نشانه رفته است.

می‌آیم تا هر که شناسنامه ایرانی دارد، مالیات می‌دهد و حق رای دارد، صرف‌نظر از عقاید و سلایقش، از حقوق کامل شهروندی بهره برد.می‌آیم برای رفع تمام اشکال تبعیض از زنان. می‌آیم تا با تنش‌زدایی و عادی‌سازی روابط با آمریکا و گسترش مناسبات با همه‌ی کشورها از چین و روسیه تا اروپا و هند، لغو همه‌ی تحریم‌ها ممکن شود و بانک‌های جهانی با دسته‌بندی ایرانیان در ردیف تروریست‌ها، آنان را از حقوق مسلّم خویش در دادوستد آزاد با جهان محروم نکنند.می‌آیم تا نهادهای مدنی توان‌مند شوند و گردش آزاد اطلاعات و آزادی فضای مجازی تضمین شود.

می‌آیم تا با تشکیل دولتی کارآمد، جوان و فراگیر توسعه کشور سرعت گیرد، معیشت مردم بهبود یابد و حقوق و کرامت همه ایرانیان با هر گرایشی و از هر قشر و قوم و دین و مذهبی تامین شود و امید و لبخند و نشاط، حرف اول را بزند.می‌آیم تا قانون‌اساسی خصوصاً دو فصل سوم و پنجم آن که بر حقوق شهروندان و حق حاکمیت ملت تصریح دارد، بدون تنازل اجرا شود.

حتما بخوانید:  شمخانی: انتقام سخت‌تری از آمریکا در راه است

به باور من رفع تحریم‌ها در دسترس است. خرید واکسن برای همه مردم ممکن است. رشد اقتصادی و مهار گرانی و بیکاری در دوره اصلاحات تجربه شد و رسیدن به جایگاه درخور ایران دست‌یافتنی است؛ به‌شرطی‌که همه از تمامیت‌خواهی دست بکشیم؛ مخالفان خود را ببینیم و برای آن‌ها به اندازه خود حق قائل شویم، امنیت را برای همه ایرانیان، بخواهیم، تحوّلات جهانی را درک کنیم و با اعتماد به ملت، تسلیم رای اکثریت شویم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *