معرفی گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس با طراحی آشنا معرفی گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس با طراحی آشنا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / معرفی گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس با طراحی آشنا

معرفی گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس با طراحی آشنا

دیجیاتو: سامسونگ در مراسم «گلکسی آنپکد» از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی کرد: سری گلکسی S22.

معرفی گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس با طراحی آشنا

این خانواده مانند نسل‌های قبلی شامل سه عضو می‌شود که گلکسی S22 و S22 پلاس، شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و در کنار طراحی مشابه، بخش بزرگی از مشخصات فنی‌شان هم شبیه یکدیگر است.

همانطور که انتظار داشتیم، سامسونگ طراحی نسخه استاندارد و پلاس جدیدترین پرچمدارهایش را تغییر نداده و همچنان با یک نمایشگر کم حاشیه و ماژول دوربین عمودی روی پنل پشتی روبه‌رو هستیم. با وجود طراحی آشنا، مشخصات فنی آن‌ها پیشرفت قابل توجهی داشته است.

گلکسی S22 و S22 پلاس

این گوشی‌های هوشمند سامسونگ با دوربین‌ها، تراشه، پیکربندی، سیستم عامل و رابط کاربری یکسان وارد بازار می‌شوند. با این حال، تفاوت‌هایی هم میان آن‌ها به چشم می‌خورد. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی کامل و همچنین طراحی این گوشی‌های هوشمند خواهیم داشت.

مشخصات فنی گلکسی S22 سامسونگ

این گوشی هوشمند سامسونگ همچنان یک نمایشگر مسطح امولد مانند نسل قبلی‌اش دارد که حالا اندازه‌اش به ۶٫۱ اینچ می‌رسد. این پنل Dynamic AMOLED 2X، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دارد و با فناوری Super Smooth، رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این پرچمدار سامسونگ از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز در حالت بازی یا Game Mode پشتیبانی می‌کند. در مرکز بخش بالایی نمایشگر هم مانند نسل قبلی یک حفره قرار گرفته که دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

سامسونگ برای نمایشگر این محصولش از فناوری Vision Booster و همچنین تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی Eye Comfort Shield برای کنترل میزان انتشار نور آبی استفاده کرده است. زیر این نمایشگر، سنسور اثر انگشت اولترا سونیک قرار دارد. ابعاد گلکسی S22 برابر ۷۰٫۶ در ۱۴۶ در ۷٫۶ میلی‌متر است و وزنش به ۱۶۸ گرم می‌رسد.

حتما بخوانید:  روحانی: در سال ۹۲، پنج کشور برای جنگ با ایران به توافق رسیده بودند

معرفی گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس با طراحی آشنا

روی پنل پشتی گلکسی S22 شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه‌گانه هستیم که حالا شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel و دریچه دیافراگم f/1.8 می‌شود. این دستگاه همچنین از دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری، دریچه دیافراگم f/2.4 و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد.

در جدول زیر مشخصات فنی کامل گلکسی S22 را مشاهده می‌کنید:

معرفی گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس با طراحی آشنا

سامسونگ برای تامین قدرت این گوشی هوشمندش از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و اگزینوس ۲۲۰۰ در بازارهای مختلف استفاده می‌کند. گلکسی S22 در دو پیکربندی روانه بازار می‌شود که هردوی آن‌ها از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند، اما حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

گلکسی S22 سامسونگ به یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که برخلاف برادرانش، تنها از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و خبری از شارژ ۴۵ واتی گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا در آن نیست. با این حال همچنان شاهد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و فناوری PowerShare هستیم. از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4.1، پشتیبانی از شبکه ۵G و استاندارد IP68 اشاره کرد.

مشخصات فنی گلکسی S22 پلاس سامسونگ

این دستگاه را باید نسخه بزرگتر گلکسی S22 درنظر گرفت چرا که نه تنها از نظر طراحی، بلکه در بیشتر مشخصات فنی هم یکسان هستند. سامسونگ برای این محصولش نمایشگر ۶٫۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X را درنظر گرفته که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دارد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های این پنل تفاوتی با گلکسی S22 ندارد.

حتما بخوانید:  کرونا، آخرین ضربه را به تیم ملی وارد کرد

معرفی گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس با طراحی آشنا

معرفی گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس با طراحی آشنا

معرفی گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس با طراحی آشنا

افزایش ابعاد نمایشگر به معنای ابعاد کلی بزرگتر و وزن بالاتر است. در همین راستا گلکسی S22 پلاس ابعادی برابر ۷۵٫۸ در ۱۵۷٫۴ در ۷٫۶ میلی‌متر دارد و وزنش هم به ۱۹۶ گرم می‌رسد. این گوشی هوشمند هم از دوربین اصلی سه‌گانه با مشخصات فنی یکسان با مدل استاندارد و همچنین دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

یکی از تفاوت‌های این دو عضو از خانواده گلکسی S22، مربوط به باتری و سرعت شارژ آن‌ها می‌شود که در هردو مورد، مدل پلاس دست بالا را دارد. این گوشی هوشمند سامسونگ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

معرفی گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس با طراحی آشنا

در جدول زیر مشخصات فنی کامل گلکسی S22 پلاس را مشاهده می‌کنید:

معرفی گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس با طراحی آشنااین گوشی هوشمند هم مانند برادرش از اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری One UI 4.1 بطور پیش فرض بهره می‌برد. این دستگاه همچنین از شبکه ۵G، وای فای ۶E و استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *