مقدماتی یورو ۲۰۲۰؛ پیروزی اسپانیا مقابل سوئد مقدماتی یورو ۲۰۲۰؛ پیروزی اسپانیا مقابل سوئد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مقدماتی یورو ۲۰۲۰؛ پیروزی اسپانیا مقابل سوئد

مقدماتی یورو ۲۰۲۰؛ پیروزی اسپانیا مقابل سوئد

وبسایت نود: اسپانیا، لهستان، اتریش، اسلوونی، رومانی، دانمارک و چک به بردهای پرگلی مقابل رقبای خود دست یافتند.

دوشنبه شب در نقاط مختلف اروپا بازی های مقدماتی یورو برگزار شد. در این شب ۱۲ مسابقه برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در گروه نخست مسابقات، کوزوو در دقیقه ۹۰ مقابل بلغارستان به گل برتری رسید و توانست ۳-۲ پیروز شود. جمهوری چک نیز با سه گل از سد مونته نگرو گذشت. در این گروه انگلیس با ۶ امتیاز صدرنشین است، چک با همین امتیاز و یک بازی بیشتر، دوم است.

از گروه دوم، صربستان ۴-۱ لیتوانی را شکست داد، میتروویچ دو بار، یوویچ و لیاجیچ گلزنان صربستان بودند. اکراین هم با ۱ گل مقابل لوکزامبورگ پیروز شد تا با ۱۰ امتیاز همچنان صدرنشین باشد. در این گروه لوکزامبورگ از ۴ بازی ۴ امتیاز دارد و دوم است. صربستان و پرتغال در رده های سوم و چهارم هستند.

در گروه چهارم، دانمارک در خانه موفق شد ۵-۱ گرجستان را مغلوب سازد. دولبرگ دو بار، اریکسن، پولسن و مارتین بریثویت گلزنان دانمارک بودند. ایرلند هم توانست با نتیجه ۲-۰ مقابل جبل الطارق پیروز شود. در این گروه ایرلند با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و دانمارک با یک بازی کمتر، ۵ امتیاز دارد. سوئیس نیز ۴ امتیازی است.

از گروه ششم، نروژ مقابل جزایر فارو ۲-۰ پیروز شد. رومانی با برتری قاطعانه ۴-۰ از سد مالت گذشت و اسپانیا در مادرید موفق شد سوئد مدعی را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد.

در این دیدار دقیقه ۶۴ راموس از روی نقطه پنالتی بازی را ۱-۰ کرد. دقیقه ۸۵ موراتا یک پنالتی دیگر را گل کرد و سپس دقیقه ۸۷ میکل اویارازابال بازی را ۳-۰ کرد. در این گروه اسپانیا با ۱۲ امتیاز صدرنشین است. سوئد و رومانی ۷ امتیاز دارند.

حتما بخوانید:  گروه BTS، برنده جایزه هنرمند سال شد

در گروه هفتم مسابقات، اتریش با نتیجه ۴-۱ مقابل مقدونیه پیروز شد. آرناتوویج دو بار، لازارو و لایمر گلزنان اتریش بودند. اسلوونی ۵-۰ مقابل لتونی به برتری رسید و لهستان با ۴ گل مقابل رژیم اشغالگر قدس به پیروزی رسید. پیاتک، لواندوفسکی، گروسیکی و دامیان کاژیور گلزنان میزبان بودند. در این گروه لهستان با ۱۲ امتیاز صدرنشین است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *