مقصر قتل طلبه همدانی؛ مهناز افشار یا اینستاگرام؟ مقصر قتل طلبه همدانی؛ مهناز افشار یا اینستاگرام؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مقصر قتل طلبه همدانی؛ مهناز افشار یا اینستاگرام؟

مقصر قتل طلبه همدانی؛ مهناز افشار یا اینستاگرام؟

برترین‌ها: قتل دلخراش طلبه‌ی همدانی و سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی، تفسیر‌های متفاوتی را در فضای فکری ساخته، تحلیلگران سیاسی و اجتماعی و کاربران فضای مجازی (خصوصا توئیتر) نظرات متفاوتی دارند، این نظرات متفاوت در دو حوزه پررنگ‌تر است عده‌ای درباره سخنان رهبری حرف می‌زنند و معتقدند فضای مجازی باید محدود شود، عده‌ای دیگر، اما از سخنان رهبری این برداشت را کرده‌اند که نیروی انتظامی عملکرد خوبی نداشته، دسته سومی هم هستند که اصولا اتفاق همدان را مرتبط با نظر پراکنی‌های سلبریتی هایی، چون مهناز افشار می‌دانند!

این‌که چگونه از قتل یک طلبه به مهناز افشار رسیده‌اند هم خودش ماجرایی است! دسته چهارم، اما امثال عباس عبدی هستند که رفتار اصولگرایان را مقصر این دست اتفاقات می‌دانند، خلاصه که کی بود؟ کی بود؟ من نبودم شدیدی به راه افتاده است!

مقصر قتل روحانی همدانی؛ پلیس، افشار یا فضای مجازی؟

مقصر قتل روحانی همدانی؛ پلیس، افشار یا فضای مجازی؟

عباس عبدی در روزنامه اعتماد قتل یک روحانی در همدان نوشت: هر عقل سلیمی که اندکی درک سیاسی داشت و از فهم دینی برخوردار بود، می‌دانست که سیاست تقدیر و تشویق این جماعت اصولگرا خلاف است. تتلو همان بود که از ابتدا بود و امروز هم همان است. در خارج نیز، همانی است که در ایران بود. الوات و اوباش شخصیت روانی، رفتاری و گفتاری ویژه‌ای دارند که اگر تغییر دهند دیگر اوباش محسوب نمی‌شوند. اینها ویژگی‌های آنان است. آنان را به صورت ابزار دیدن خطرناک است. این ابزار فقط در خدمت یک هدف خواهد بود و آن هم ابتذال است. فراموش نکنید که این جماعت در چارچوب امنیتی موجود چنین بی‌پروا رفتار می‌کنند و رسما و حتی احمقانه اعلام ترور می‌کنند، وای به روزی که این پوشش امنیتی برداشته شود. در این صورت اوباش حرف اول را در شهر خواهند زد.

حتما بخوانید:  تساویِ ترسو‌ها در شهرآورد خواب آور تهران

مقصر قتل روحانی همدانی؛ پلیس، افشار یا فضای مجازی؟

مقصر قتل روحانی همدانی؛ پلیس، افشار یا فضای مجازی؟

مقصر قتل روحانی همدانی؛ پلیس، افشار یا فضای مجازی؟

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *