منصوریان: زنوزی، سرخابی‌ها را سلاخی می‌کند منصوریان: زنوزی، سرخابی‌ها را سلاخی می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / منصوریان: زنوزی، سرخابی‌ها را سلاخی می‌کند

منصوریان: زنوزی، سرخابی‌ها را سلاخی می‌کند

ورزش سه: علیرضا منصوریان با حضور در برنامه فوتبال برتر از زنوزی مالک تراکتور به شدت انتقاد کرد.

سرمربی سابق تراکتور در این گفتگوی تلویزیونی گفت: من می خواهم بدانم با این ۱۶ مربی و مدیری که تغییر داده اند، دیگر چه اطمینانی وجود دارد که بقیه بازیکنان، مربیان و مدیران به تراکتور بیایند؟ مگر اینکه مربیانی را بیاورند که از روی نیاز به این شغل احتیاج داشته باشند یا مربی خارجی بیاورند که نداند داستان چیست و مبلغ قرارداد را ببیند و به تراکتور بیاید.

منصوریان ادامه داد: من از گوشه و کنار از دهن مالک تراکتور شنیدم که علاقه بسیار شدیدی برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران دارد. اگر ایشان رئیس فدراسیون فوتبال باشد، قطع به یقین بنده در فوتبال ایران مربیگری نمی کنم. او ادامه داد: این خبر را به فوتبالی ها علل الخصوص هواداران استقلال و پرسپولیس بدهم که اگر ایشان رئیس فدراسیون فوتبال بشود، با این دیدگاهی که در ذهنش دارد، استقلال و پرسپولیسی ها را سلاخی خواهد کرد.

خواهش می کنم فوتبال را به فوتبالی ها یا به مدیران ارشد بدهید که فارغ از رنگ مدیریت کنند. سرمربی سابق تراکتور گفت: من می دانم که فردا بیانیه پشت بیانیه منتشر خواهد شد. احتمالا عکس هایی را در صفحات مجازی باشگاه تراکتور پخش خواهد شد. اصلا روی صحبت من با مردم تبریز نیست و آنها نهایت محبت را به من داشتند. افتخار می کنم که زبان ترکی را یاد گرفته ام.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *