مورد عجیب دو خودکشی در تهران؛ یکی بخاطر مسافرت، یکی به عشقِ ماشین مورد عجیب دو خودکشی در تهران؛ یکی بخاطر مسافرت، یکی به عشقِ ماشین | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مورد عجیب دو خودکشی در تهران؛ یکی بخاطر مسافرت، یکی به عشقِ ماشین

مورد عجیب دو خودکشی در تهران؛ یکی بخاطر مسافرت، یکی به عشقِ ماشین

روزنامه ایران: دو پسر جوان صبح دیروز در دو نقطه تهران به زندگی خود پایان دادند.

در نخستین مورد ساعت ۹:۲۷ دقیقه یکشنبه ۱۸ شهریور مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در تماس با بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران از مرگ مشکوک پسری ۱۹ ساله در خانه‌اش خبر دادند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که پسر ۱۹ ساله به خاطر اینکه از خانواده‌اش تقاضا کرده بود تا او را به مسافرت ببرند اما آنها با این سفر مخالفت کردند با خوردن قرص خودکشی کرده است.دومین مورد نیز ساعت ۱۰:۲۸ دقیقه و ساعتی بعد از گزارش اول از سوی مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان به بازپرس محسن مدیرروستا اعلام شد. در این حادثه نیز به گفته خانواده پسر ۲۰ ساله، وی به خاطر اینکه خانواده‌اش برای او ماشین نخریده بودند دست به مرگ خودخواسته زد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فرمانده سپاه: دشمن را در زمین و دریا خوار کردیم

درباره ی مدیر سایت

یک دیدگاه

  1. پناه بر خدا! یعنی به خاطر شرایط اقتصادی هر دو خانواده نتوانسته بود خواسته های فرزندانشان را برآورده سازند؟! بچه هم البته بچه های قدیم! واقعا هر چیزی رویشان نمیشد از پدر و مادر بخواهند…خوب هم شرایط را می دیدند و درک می کردند..اگر می توانستند کمک هم می کردند..امروزه اما حتی دلشان این اندازه هم نمی سوزد که دست کم اغ مرگ فرزند بر دل پدر و مادر نگذارند…پناه بر خدا!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *