مکارم: وادار کردن دختران به رقاصی پذیرفته نیست مکارم: وادار کردن دختران به رقاصی پذیرفته نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مکارم: وادار کردن دختران به رقاصی پذیرفته نیست

مکارم: وادار کردن دختران به رقاصی پذیرفته نیست

باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله ناصر مکارم شیرازی در مراسم شب دوم قدر که در مدرسه امام کاظم (ع) برگزار شد، بابیان برخی از جنبه‌های ترویج سبک زندگی غربی در کشور گفت: با ترویج و توسعه فرهنگ غرب در بین مردم، امروز مشاهده می‌شود که همسایگان از حال یکدیگر بی‌خبر بوده و مانند دو غریبه از کنار یکدیگر عبور می‌کنند و حتی گاهی مواقع همدیگر را نمی‌شناسند.

آیت‌الله مکارم شیرازی همچنین تأکید کرد: پخش سرودهای مبتذل و وادار کردن دختران معصوم کشور به رقاصی و آوازخوانی در کشوری که داعیه‌دار اسلام است به‌هیچ‌عنوان پذیرفتنی نبوده و نیست، عده‌ای با عناوین جذاب می‌خواهند زمینه اجرای سند ننگین و استعماری ۲۰۳۰ را در آموزش‌وپرورش عادی‌سازی کنند.

وی عنوان کرد: جامعه اسلامی باید نسبت به این قبیل تحرکات هوشیار بوده و به وظیفه ذاتی خود در عمل به امربه‌معروف و نهی از منکر جامعه عمل بپوشاند چراکه هیچ عملی بدون امربه‌معروف و نهی از منکر در درگاه الهی مقبول واقع نمی‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: نسبت به نوجوانان و فرزندان خود باید هوشیار و حساس باشیم، اگر کوچک‌ترین غفلتی در رابطه با نسل آینده شود، فضای مسموم مجازی و دیگر مسائل و معضلات اجتماعی آن‌ها را با خود برده و در خود غرق خواهد کرد.

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از جناح‌بندی‌های آزاردهنده سیاسی موجود در کشور گفت: درصورتی‌که جناح‌بندی‌های سیاسی در کشور از بین رفته و یک تیم قدرتمند اقتصادی شکل بگیرد بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم برطرف می‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی ادامه داد: سفارش به تقوا الهی، رسیدگی به حال یتیمان و همسایگان و همچنین کمک‌رسان مظلوم و دشمن ظالم بودن از آخرین توصیه‌های امام علی (ع) قبل از وداع با این دنیا بوده که نشان از اهمیت ویژه این مسائل است.

حتما بخوانید:  انتقاد درمیشیان از عنوان «پنج تن» سینمای ایران!

وی با انتقاد از برخی سیاست‌های موجود در تضعیف جایگاه حج و زیارت‌خانه خدا تأکید کرد: کعبه و مسئله حج محور وحدت و انسجام جامعه اسلامی بوده و نباید با برخی رویکردهای اشتباه تضعیف و یا تخریب شود، تضعیف جایگاه و اهمیت زیارت‌خانه خدا از سیاست‌های دیرین انگلیس بوده که وجود آن را خطری برای ادامه حیات مسیحیت قلمداد می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *