میناوند به کی‌روش:جنتلمن بودن را از برانکو یاد بگیر میناوند به کی‌روش:جنتلمن بودن را از برانکو یاد بگیر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / میناوند به کی‌روش:جنتلمن بودن را از برانکو یاد بگیر

میناوند به کی‌روش:جنتلمن بودن را از برانکو یاد بگیر

برترین ها: مهرداد میناوند، بازیکن پیشکوست فوتبال کشورمان با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام متنی را خطاب به کی‌روش، سرمربی تیم ملی منتشر کرد.

میناوند: آقای کی‌روش جنتلمن بودن را از برانکو یاد بگیر!

میناوند نوشت: آقای کی روش! علی کریمی نقدهایی داشته و سوالاتی. وقتی شما بزدلانه به یک اسطوره توهین کردید برخی ناگفته هایش را گفت تا مردم بدانند چگونه همه چیز به یک ایجنت و روابط سالاری ختم می شود. علی کریمی مدتی است بخاطر آرامش تیم ملی سکوت کرده اما شما هر چند روز یک بار بدترین تهمت های ناروا و حرف های تند را به این اسطوره پاک و مردمی می زنید و یا با نیش زدن به برانکو منتظرید او و کریمی جواب دهند تا لابد پس فردا در صورت عدم نتیجه گیری بگویید اینها و دیگران حتی در آستانه جام جهانی هم حاشیه و تنش می ساختند. شما چرا هفته ها قبل در پاسخ به کریمی و برانکو این تهمت و این نیش ها را نزدید؟ پای خود را از کفش کریمی و برانکو بیرون بکشید. برای تان گشاد است.

آقای کی روش! علی کریمی بابت لگد زدن به ساک بعد از تعویض، هم در جام جهانی عذرخواهی کرد و هم بارها بعد از آن. برانکو هم در بازی بعدی تیم ملی او را نیمکت نشین کرد و مقابل پرتغال هم دایی را.حالا هم برانکو بخاطر اصولش قید مسلمان را زده و چون بازیکن فیکس دیگری دوماه است برای مذاکره به باشگاه نیامده گفته است نمی خواهمش و جواب تان را هم نداده تا متهم به حاشیه سازی نشود. ان هم در حالی که دو یا سه ستاره دیگر تیم هم رفته اند و یا مصدومند.دیسیپلین و جنتلمن بودن را از برانکو و صداقت و شجاعت کریمی به اعتراف در اشتباه، چیزی است که شما ندارید و عمری در حسرت آن خواهید بود.

حتما بخوانید:  کمیته اخلاق اطلاعیه داد و فتاحی برکنار شد

آقای کی روش! منتظر بودم اسامی نهایی اعلام شود.قبل از ان امروز که با سید جلال عزیز حرف می زدم صادقانه می گفت هیچ تماس یا پیغامی نداشته برای دعوت احتمالی. چه راحت حق یکی از سه مدافع برتر تاریخ فوتبال ایران که این فصل آمار گل های خورده پرسپولیس و تیم ملی بدون او دو برابر بوده پایمال شد. جرم سید سوپرمن شدن بود و با تمام وجود جنگیدن برای تیم محبوب ما. او در تهران ماند و آنهایی به روسیه می روند که یا کم تجربه اند و یا پراشتباه. فدای سرت سید عزیز. بدان تا ابد در قلب هواداران می مانی. چه افتخاری بالاتر از این؟

آقای کی روش! با همه این احوالات آرزو می کنم دست پربرگردید چون پای سربلندی ایرانمان در میان است. اگر آبرومندانه نتیجه گرفتید دست مریزاد و اگر خدای ناکرده چنین نشد و امید مردم را ناامید کردید باید پاسخگوی این حاشیه سازی ها و حق کشی ها باشید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *