نامه شدیداللحن ترامپ خطاب به پلوسی نامه شدیداللحن ترامپ خطاب به پلوسی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نامه شدیداللحن ترامپ خطاب به پلوسی

نامه شدیداللحن ترامپ خطاب به پلوسی

ایرنا: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با ارسال نامه ای شدیداللحن خطاب به نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان این کشور، ضمن دفاع از عملکرد خود، خواستار توقف روند استیضاحش شد.

به گزارش سه‌شنبه شب تارنمای هیل، این نامه شش صفحه‌ای یک روز پیش از رأی‌گیری مجلس نمایندگان درباره آغاز روند استیضاح ترامپ نوشته شده است.

ترامپ در این نامه با متهم کردن دموکرات‌ها به «سوء استفاده بی‌سابقه از قدرت» و «دخالت در انتخابات آمریکا» نوشت: زمان آن فرا رسیده است که شما و دموکرات‌های حزب‌گرا در کنگره، فوراً خیالبافی در مورد استیضاح را کنار بگذارید و به روال کار کردن برای مردم بازگردید.

ترامپ از پلوسی خواستار توقف روند استیضاحش شد

در ادامه نامه ترامپ آمده است: این اقدام چیزی جز تلاش غیرقانونی و حزبی برای کودتا نیست.

رییس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از نامه‌اش درباره دموکرات‌ها نوشت: شما کسانی هستید که در انتخابات دخالت می‌کنید. شما هستید که در دموکراسی آمریکا خرابکاری می‌کنید. شما هستید که در اجرای عدالت کارشکنی می‌کنید. این شما هستید که به خاطر منافع حزبی و سیاسی و خودخواهی فردی، رنج و عذاب را برای جمهوری ما ایجاد می‌کنید.

ترامپ همچنین هشدار داد: تردیدی ندارم که مردم آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ شما و دموکرات‌ها را کاملاً پاسخگو خواهند کرد.

آنچه روند تحقیقات در مورد استیضاح ترامپ را کلید زد، افشای تماس تلفنی وی با «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهوری اوکراین بود. ترامپ در این مکالمه از همتای اوکراینی خود خواست در مورد فعالیت‌های مالی جو بایدن و پسرش هانتر تحقیق کند. ترامپ، پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار کمک نظامی به اوکراین را به این تحقیقات منوط کرد.

حتما بخوانید:  کنایه رائفی‌پور به دولت درباره مبارزه با فساد

با افشای محتوای مکالمه تلفنی ترامپ و زلنسکی، پلوسی که در مقابل درخواست‌ها برای آغاز فرآیند استیضاح مقاومت کرده بود، به طور رسمی خواستار شروع تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ شد.

ترامپ در نامه به پلوسی از تماس تلفنی خود با زلنسکی دفاع کرده و نوشت که این گفت‌ وگوی تلفنی «بد جلوه داده شده است.»

کمیته قضایی مجلس نمایندگان در شرح پرونده‌ای علیه چهل و پنجمین رییس جمهوری آمریکا، یک گزارش ۶۵۰ صفحه‌ای منتشر و ترامپ را به خیانت به کشور متهم کرده است.

رییس جمهوری آمریکا از سوی دموکرات‌های مجلس نمایندگان با دو لایحه استیضاح یکی سوء استفاده از قدرت و دیگری کارشکنی در کار کنگره رو به‌رو است.

مجلس نمایندگان امروز (چهارشنبه) لوایح استیضاح را به رأی می‌گذارد. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که ترامپ در جلسه محاکمه سنا تبرئه شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *