نرخ دلار از ۱۴ هزار تومان هم عبور کرد نرخ دلار از ۱۴ هزار تومان هم عبور کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نرخ دلار از ۱۴ هزار تومان هم عبور کرد

نرخ دلار از ۱۴ هزار تومان هم عبور کرد

شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تهران: بازار آشفته طلا و ارز که هر لحظه رکوردی تازه به ثبت می رساند، امروز نیز پر تلاطم بود و قیمت های عجیب و غریب را به نظاره نشست. طلای ۱۸ عیار به مرز ۳۸۰ هزار تومان رسید، یورو و پوند قله های تازه فتح کردند و سکه به میانه کانال ۴٫۷ میلیونی رسید.

سکه امامی (تا لحظه تنظیم این خبر با رشد ۱۸۰ هزار تومانی از ابتدای معاملات به ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید اما سایر انواع سکه تغییر نداشتند.

بدین ترتیب سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۱۰ هزار تومان را به ثبت رساندند.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم غوغا کرد و با افزایش چشمگیر ۱۹ هزار و ۱۶۰ تومانی به ۳۷۹ هزار و ۳۱۰ تومان رسید.

بازار ارز اما یکپارچه سبزپوش بود. یورو با رشد ۷۱۷ تومانی و ورود به کانال ۱۶ هزار تومانی، ۱۶ هزار و ۵۵۵ تومان قیمت خورد و پوند انگلیس با افزایش ۸۷۳ تومانی از ۱۸ هزار تومان هم گذشت و به ۱۸ هزار و ۴۲۹ تومان رسید. شنیده ها از بازار غیر رسمی دلار نیز از خرید و فروش این ارز با نرخ بالای ۱۴ هزار تومان حکایت دارد.

در سامان سنا نیز برای خرید نقدی دلار عدد ۷۷۶۴ تومان و برای فروش نقدی این ارز ۹۳۱۶ تومان به ثبت رسیده است.

مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی هم با اعلام اینکه نیازهای ارزی بازار و عملکرد صرافی ها توسط بانک مرکزی رصد و تامین می شود، گفت که متوسط نرخ از زمان شکل گیری بازار ثانویه تاکنون، یورو ۹ هزار تومان و دلار حدود ۷۶۰۰ تا ۷۷۰۰ تومان بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اعلام فیلم‌های جشنواره ونیز با «متری شیش و نیم»

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *