نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین

نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین

فرارو: پس از درز تصویری رسمی از نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین، این شرکت برای کاهش خسارات احتمالی ناشی از این درز اطلاعات، مجبور شد تا رسماٌ این هایپرکار برجسته خود را معرفی کند. نسخه مورد بحث Aston Martin Valkyrie AMR Pro نام دارد که برای اولین بار، کمی بیش از سه سال پیش در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شده بود. اگرچه در آن زمان ما با نسخه ای کاملاً مفهومی از این خودرو روبرو بودیم ولی در حال حاضر مشخص شد که این خودرو کاملاً به نسخه تولیدی نزدیک شده است.

به نقل از وبسایت motor1، در مقایسه با نسخه مفهومی سال ۲۰۱۸، مشخصات نهایی Valkyrie AMR Pro با نصب پیشرانه هیبریدی، شاهد کاهش وزن بوده است. با این حال باید این نیز در نظر داشت که خروجی موتور نیز از ۱۱۰۰+ اسب بخار ترکیبی در کانسپت سال ۲۰۱۸، به ۱۰۰۰ اسب بخار در نسخه تولیدی کاهش یافته است. قدرت Valkyrie AMR Pro به طور انحصاری توسط پیشرانه تنفس طبیعی ۶٫۵ لیتری V12 تولید می شود. این موتور که توسط شرکت بریتانیایی Cosworth ساخته شده، می تواند دور موتور به ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه برساند که به حق لقب «شاهکار احتراق داخلی» را برای آن به دنبال داشته است.

طراحی خارجی نیز بیش از پیش المان های هیبریدی را در خود ادغام کرده است زیرا استون مارتین یک بدنه کامل الیاف کربن و حتی ساختارهای تعلیق کربن را برای این خودرو تولید کرده است. علاوه بر این، جلو پنجره و پنجره های جانبی Perspex این خودرو، به حذف قسمت های اضافی بدنه کمک می کند تا عملکرد خودرو در مسیر را به حداکثر برساند. در مقایسه با یک والکری جاده ای، این هایپرکار به لطف یک سیستم آیرودینامیک خاص که شتاب جانبی بیش از ۳G را امکان پذیر می کند، دو برابر نیروی رو به پایین دارد.

حتما بخوانید:  ارزش بازار اپل از مرز ۲.۵تریلیون دلار گذشت

طول Valkyrie AMR Pro استون مارتین، ۲۶۶ میلی متر (۱۰٫۵ اینچ) از ماشین های معمول خیابانی کشیده تر شده و طول کلی آن ۳۸۰ میلی متر (۱۵ اینچ) افزایش یافته است. علاوه بر این، دریچه های جلو و عقب نیز بزرگ تر هستند (به ترتیب +۹۶ میلی متر و +۱۱۵ میلی متر) و زیر بدنه نیز برای جریان هوای بهتر، مورد بازنگری قرار گرفته است. آستون مارتین می گوید این تغییرات به Valkyrie AMR Pro کمک می کند تا «سطح فوق العاده ای از نیروی پایین» را ارائه دهد و با تنظیم دقیق جریان هوا، عملکرد فوق العاده ای را عرضه کند.

استون مارتین با اشاره به اینکه مشخصات فنی کامل این خودرو را در ماه های آینده منتشر خواهد کرد، افزود؛ سیستم بکار گرفته شده در Valkyrie AMR Pro می تواند این خودرو را در مقایسه با اتومبیل های مسابقه ای LMP1، خودروی سریعتری نشان دهد. تنها ۴۰ دستگاه (به علاوه دو نمونه اولیه) از این هایپرکار استون مارتین ساخته خواهد شد و همه قرار است با مشخصات رانندگی سمت چپ ارائه شوند. اولین تحویل به مشتریان نیز قرار است در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ انجام شود.

تصاویر خودروی استون مارتین Valkyrie AMR Pro

نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین

نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین

نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین

نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین

نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین

نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین

نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *