نقدی: آمریکایی‌ها از ترس رزمندگان ما لباس خود را خیس می‌کنند نقدی: آمریکایی‌ها از ترس رزمندگان ما لباس خود را خیس می‌کنند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نقدی: آمریکایی‌ها از ترس رزمندگان ما لباس خود را خیس می‌کنند

نقدی: آمریکایی‌ها از ترس رزمندگان ما لباس خود را خیس می‌کنند

خبرگزاری ایسنا: معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروهای نظامی آمریکا از ترس رزمندگان ما لباس خود را خیس می‌کنند، اظهار کرد: اگر آمریکا می‌خواهد جان سالم از این معرکه به در ببرد حساب خود را از صهیونیست‌ها جدا کند.

سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان مدافع خلیج‌فارس با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ملت ایران ۴۰ سال پرچم اسلام به دست صلح و حکمیت خدا را فریاد می‌زنند که در طول این چهار دهه شیطان بزرگ با ملت ما گلاویز و درگیر است.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی ۴۰ سال در حال مبارزه و کشتی با قدرتی است که از لحاظ محاسبه مادی، امکانات و تجهیزات مبارزاتی در سطح بالایی قرار دارد و تصویری از کشتی‌گیر ۵۰ کیلویی با کشتی‌گیر بالای ۱۲۰ کیلو را تداعی می‌کند.

نقدی با اشاره به قدرت خداوند در این جنگ نابرابر افزود: جبهه حق، در برابر امکانات بسیار نابرابر همیشه پیروز میدان بوده و کشور سازنده پیشرفته‌ترین سلاح‌های جنگی را ناتوان گذاشته است.

وی عنوان کرد: بررسی‌ها و تحقیق پیش‌پاافتاده از شرایط ایران در سال ۵۵ و ایران سال ۹۷ نشان می‌دهد که کشور ما هرروز قوی‌تر شده و در تمام شئون و مسائل پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران یادآور شد:ملتی که ۷۰ درصد مردم آن در استان‌های محروم زندگی می‌کردند و بالغ‌بر ۸۵ تا ۹۰ در صد زنان جامعه سواد خواندن و نوشتن نداشتند اکنون رتبه ۱۵ یا ۱۶ علمی جهان را از آن خود کرده است.

حتما بخوانید:  تیراندازی در «اِل پاسو»؛ ۱۸ تن هدف قرار گرفتند

وی ادامه داد: ایران با گذشت ۴۰سال از انقلاب پربرکت انقلاب دارای برترین فناوری‌های روز جهان است که فقط ۷ الی ۸ کشور در دنیا از آن برخوردارند.

وی با بیان اینکه امکانات به‌دست‌آمده در پرتو استقلال و ایستادگی در برابر آمریکاست،افزود:در طول چند دهه حیات رژیم اسفناک پهلوی تنها ۱۰۷ عنوان کتاب چاپ شد این در حالی است که در سال ۹۶ یازده هزار عنوان کتاب به چاپ رسیده که معادل ۱۰ برابر کل دوران رژیم پهلوی است.

نقدی اظهار کرد: تا پیش از انقلاب شیلنگ، ظرف و کاسه از اسرائیل وارد می‌شد اما امروز در اغلب نقاط کشور صنایع مهم ایجادشده که در دنیا رتبه زیر بیستم قرار داریم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران نقدی با اشاره به اینکه درگذشته وقتی آمریکا به سمت کشوری حرکت می‌کند آن دولت از ترس سقوط می‌کرد، تأکید کرد: در زمان کنونی وقتی رزمندگان شجاع ایران تفنگداران آمریکایی را دستگیر کردند نیروهای نظامی آمریکا از ترس لباس خود را خیس می‌کنند.

وی با اشاره به فروپاشی دولت آمریکا از درون گفت: آمریکا در سال‌های قبل بیشترین ذخایر ارزی جهان را داشت اما اکنون ۲۱ هزار میلیارد دلار بدهکار است همچنین هر غروبی که فرامی‌رسد ۲٫۵ میلیارد دلار به بدهی آن اضافه می‌شود و به‌صورت صعودی در حال سقوط است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه کشورهای دیگر به‌سختی می‌توانستند با روسای دولت امریکا دیدار کنند، اظهار کرد: ازآنجایی‌که از قدرت و اقتدار آمریکا در جهان کاسته شده لذا برخی کشورها از جمعه رئیس‌جمهور افغانستان حاضر نشد که در فرودگاه با رئیس‌جمهور این کشور ملاقات داشته باشد.

حتما بخوانید:  شاهکار صدا و سیما؛ مالیدن کِرِم پا از روی جوراب!

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه بسیج سوریه به تاسی بسیج ایران تشکیل‌شده است، بیان کرد: نیروهای مردمی سوریه، یمن با الگو گیری از بسیج و انقلاب ایران توانستند دشمن را شکست دهند.

نقدی با اشاره به آشوب‌های ایجادشده توسط آمریکا در ایران یادآور شد: دی‌ماه سال گذشته مردم ایران به نفع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تظاهرات کردند و پیروزی را به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه تجربه چهل‌ساله نشان می‌دهد که جایی برای آمریکا و نیروهای نظامی آن‌ها در منطقه نیست، افزود: در زمان رژیم شاه بود که ملت ما دست‌خالی بود و نیروی مسلح، قوای نظامی ساواک، رسانه و اقتصاد در دست شاه بود و همه قدرت‌های جهان از شاه حمایت می‌کردند ملت ایران با دستان خالی در برابر دشمنی دست‌پر ایستاد و پیروز شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *